בירור | כיצד להשתמש בסקריפטים בwindows
-
שלום לכולם, אני עדיין חדש במקצוע, ולכן רציתי לדעת אם יש למישהו הסבר פשוט על סקריפטים, להיכן אפשר להכניס אותם ואיך אפשר להשתמש בהם בדיוק.
נדרשתי לענין במיוחד בגלל הסקריפט הזה.
תודה -
שלום לכולם, אני עדיין חדש במקצוע, ולכן רציתי לדעת אם יש למישהו הסבר פשוט על סקריפטים, להיכן אפשר להכניס אותם ואיך אפשר להשתמש בהם בדיוק.
נדרשתי לענין במיוחד בגלל הסקריפט הזה.
תודה@יאיר-הבהיר צריך להתקין פייתון, תוכל להיעזר במדריך הזה: https://mitmachim.top/topic/73476/מדריך-התקנת-פייתון-כולל-משתני-הסביבה-עם-תמונות-מפורטות/6
אבל כבר כתבו שם שלא צריך בשביל זה שום סקריפט, זה חיפוש פשוט.
כמו"כ הסקריפט שפורסם שם בסיומת .BAT לא צריך בשבילו שום דבר, פשוט תוריד אותו ולחץ עליו לחיצה כפולה. -
@יאיר-הבהיר צריך להתקין פייתון, תוכל להיעזר במדריך הזה: https://mitmachim.top/topic/73476/מדריך-התקנת-פייתון-כולל-משתני-הסביבה-עם-תמונות-מפורטות/6
אבל כבר כתבו שם שלא צריך בשביל זה שום סקריפט, זה חיפוש פשוט.
כמו"כ הסקריפט שפורסם שם בסיומת .BAT לא צריך בשבילו שום דבר, פשוט תוריד אותו ולחץ עליו לחיצה כפולה.@יום-חדש-מתחיל אוקי, ממש תודה!
רק שתי שאלות 'קטנות':
א. מה אני עושה בדיוק עם הפייתון הלזה? אני אמור להדביק את הפקודות בחלון שנפתח? ואז איך אני מפעיל את הפקודה?
ב. את הקובץ הנ"ל הורדתי ואין לי מושג איך ממשיכים ממנו הלאה... צרפתי צילום מסך:

תודה!
-
שלום לכולם, אני עדיין חדש במקצוע, ולכן רציתי לדעת אם יש למישהו הסבר פשוט על סקריפטים, להיכן אפשר להכניס אותם ואיך אפשר להשתמש בהם בדיוק.
נדרשתי לענין במיוחד בגלל הסקריפט הזה.
תודה@יאיר-הבהיר כתב בבירור | כיצד להשתמש בסקריפטים בwindows:
נדרשתי לענין במיוחד בגלל הסקריפט הזה.
תדביק את כל הקודים שנמצאים שם ל - cmd ותריץ את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות