בעיה | תוכנת IDM שלא רואים בכרום
-
@ועד תסיר את התוכנה עם ריבו
ואז תתקין את התוכנה מהאתר הרשמי
https://mirror2.internetdownloadmanager.com/idman642build23.exe?v=lt&filename=idman642build23.exe
ואחרי חודש תסיר עם ריבו ותתקין מחדש
לחילופין תחפש בפורום איך פורצים -
@צור תודה לך איש יקר רק רציתי סתם לידיעה מה באמת גורם לכך שבשאר חשבונות שיש לי במחשב לכרום בכולם זה כן הותקן מצויין ורק בחשבון אחד קרה כך?
@שמעון-ניסים כתב בבעיה | תוכנת IDM שלא רואים בכרום:
דה לך איש יקר רק רציתי סתם לידיעה מה באמת גורם לכך שבשאר חשבונות שיש לי במחשב לכרום בכולם זה כן הותקן מצויין ורק בחשבון אחד קר
לא יודע
-
@ועד תסיר את התוכנה עם ריבו
ואז תתקין את התוכנה מהאתר הרשמי
https://mirror2.internetdownloadmanager.com/idman642build23.exe?v=lt&filename=idman642build23.exe
ואחרי חודש תסיר עם ריבו ותתקין מחדש
לחילופין תחפש בפורום איך פורצים -
-
@ועד
תקרא הוראות התקנה
ותשבית דפנדר
לחץ להורדת דפנדר קונטרול
סיסמה 123@משה-מזרחי זה ההודעה שמשגר לי

כמו"כ היכן יש הוראות? -
@משה-מזרחי זה ההודעה שמשגר לי

כמו"כ היכן יש הוראות? -
@ועד
תשבית קודם ידני את דפנדר
חובה לקרוא הוראות@משה-מזרחי מה זה דפנדר? ואיך משביתים ידני ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

