בירור | מידע על נוקיה 110?
-
מה אומרים? המלצות? מעלות? חסרונות?
-
מה אומרים? המלצות? מעלות? חסרונות?
@אברהם-הלודי
ה-Nokia 110 4G הוא טלפון פשוט וזול שהושק בשנת 2021 ומתמקד בעיקר בשיחות ו-SMS עם תמיכה בדור 4. הנה כמה יתרונות וחסרונות של המכשיר:יתרונות:
- מחיר נוח במיוחד.
- Bluetooth המאפשר להתחבר למכשירים אחרים ולאוזניות
- מסך בגודל 1.8 אינטש המאפשר קריאה נוחה.
- אפשרות להרחבת אחסון עד 32GB באמצעות כרטיס microSD.
- נגן MP3 ורדיו FM מובנים להאזנה למוזיקה.
- רמקול חיצוני איכותי המאפשר האזנה ברמה טובה.
- סוללה נשלפת בקיבולת 1,020 mAh המספקת זמן עבודה ארוך.
חסרונות:
- חוסר בתמיכה ב-WiFi, GPS ו-NFC.
- מצלמה בסיסית מאוד ללא פלאש.
- מערכת הפעלה לא זמינה לאפליקציות מתקדמות.
- אין תמיכה בטעינה אלחוטית.
המכשיר מתאים למי שמחפש טלפון בסיסי וללא חיבור לאינטרנט, עם עמידות טובה ושימושיות יום-יומית במחיר סביר שנע בין 200 ל-300 ש"ח.
-
תודה רבה
אשמח למידע נוסף והשוואות -
תודה רבה
אשמח למידע נוסף והשוואות@אברהם-הלודי מידע על מה
-
יש בלוטוס?
-
יש בלוטוס?
-
@אברהם-הלודי
ה-Nokia 110 4G הוא טלפון פשוט וזול שהושק בשנת 2021 ומתמקד בעיקר בשיחות ו-SMS עם תמיכה בדור 4. הנה כמה יתרונות וחסרונות של המכשיר:יתרונות:
- מחיר נוח במיוחד.
- Bluetooth המאפשר להתחבר למכשירים אחרים ולאוזניות
- מסך בגודל 1.8 אינטש המאפשר קריאה נוחה.
- אפשרות להרחבת אחסון עד 32GB באמצעות כרטיס microSD.
- נגן MP3 ורדיו FM מובנים להאזנה למוזיקה.
- רמקול חיצוני איכותי המאפשר האזנה ברמה טובה.
- סוללה נשלפת בקיבולת 1,020 mAh המספקת זמן עבודה ארוך.
חסרונות:
- חוסר בתמיכה ב-WiFi, GPS ו-NFC.
- מצלמה בסיסית מאוד ללא פלאש.
- מערכת הפעלה לא זמינה לאפליקציות מתקדמות.
- אין תמיכה בטעינה אלחוטית.
המכשיר מתאים למי שמחפש טלפון בסיסי וללא חיבור לאינטרנט, עם עמידות טובה ושימושיות יום-יומית במחיר סביר שנע בין 200 ל-300 ש"ח.
-
@אברהם-הלודי
ה-Nokia 110 4G הוא טלפון פשוט וזול שהושק בשנת 2021 ומתמקד בעיקר בשיחות ו-SMS עם תמיכה בדור 4. הנה כמה יתרונות וחסרונות של המכשיר:יתרונות:
- מחיר נוח במיוחד.
- Bluetooth המאפשר להתחבר למכשירים אחרים ולאוזניות
- מסך בגודל 1.8 אינטש המאפשר קריאה נוחה.
- אפשרות להרחבת אחסון עד 32GB באמצעות כרטיס microSD.
- נגן MP3 ורדיו FM מובנים להאזנה למוזיקה.
- רמקול חיצוני איכותי המאפשר האזנה ברמה טובה.
- סוללה נשלפת בקיבולת 1,020 mAh המספקת זמן עבודה ארוך.
חסרונות:
- חוסר בתמיכה ב-WiFi, GPS ו-NFC.
- מצלמה בסיסית מאוד ללא פלאש.
- מערכת הפעלה לא זמינה לאפליקציות מתקדמות.
- אין תמיכה בטעינה אלחוטית.
המכשיר מתאים למי שמחפש טלפון בסיסי וללא חיבור לאינטרנט, עם עמידות טובה ושימושיות יום-יומית במחיר סביר שנע בין 200 ל-300 ש"ח.
-
יש בלוטוס?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות