בעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים
-
@הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:
@עדלאידע משרישים ע"י מגיסק את הבוט אבל כשמפלישים את הבוט צריך שיהיה פתוח ה eom
אולי זה? -
@הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:
@עדלאידע אם תעשה רוט עם המדריך ההוא תצטרך twrp
ומה הבעיה?
-
@הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:
@עדלאידע יש לך twrp למכשיר הזה?
אפשר להוריד מהאתר של MAGISK
אפשר להוריד לפי סוגי חברותרק אני לא יודע איך נקרא הנגן שלי
-
@עדלאידע תודה רבה
הבעיה מתחילה שזה מכשיר סיני לא מפורסם ואין לו twrp
תבדוק מה הוא כתב פה
https://mitmachim.top/post/863240@הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:
תבדוק מה הוא כתב פה
https://mitmachim.top/post/863240ניסיתי, והנגן נכנס למצב פאסטבוט
-
@הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:
תבדוק מה הוא כתב פה
https://mitmachim.top/post/863240ניסיתי, והנגן נכנס למצב פאסטבוט
-
@הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:
@עדלאידע אבל בסוף הרוט הצליח או שהיה כתוב failed
איזה רוט?
דיברתי על ביטול נעילה של oem -
@הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:
@עדלאידע בשביל לעשות רוט צריך לפתוח eom
הבנת?הבנתי.
אבל בסוף לא עשיתי רוט!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
