דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים

בעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
65 פוסטים 10 כותבים 5.4k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עדלאידעע עדלאידע

    @ek1 עובד לי תודה רבה! ה👍 העשירי מגיע לך ביושר!

    ה מחובר
    ה מחובר
    הסקרן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #44

    @עדלאידע לסיכום: איך בסוף הסתדרת?

    עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה הסקרן

      @עדלאידע לסיכום: איך בסוף הסתדרת?

      עדלאידעע מנותק
      עדלאידעע מנותק
      עדלאידע
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #45

      @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

      @עדלאידע לסיכום: איך בסוף הסתדרת?

      מי אמר שהסתדרתי?😉
      הצלחתי רק להפעיל ניפוי באגים דרך פקודה בTERMUX

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • עדלאידעע עדלאידע

        @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

        @עדלאידע לסיכום: איך בסוף הסתדרת?

        מי אמר שהסתדרתי?😉
        הצלחתי רק להפעיל ניפוי באגים דרך פקודה בTERMUX

        ה מחובר
        ה מחובר
        הסקרן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #46

        @עדלאידע לא הבנתי איך הפעלת ניפוי באגים
        ואיך עכשיו תפתח את ה eom?

        עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה הסקרן

          @עדלאידע לא הבנתי איך הפעלת ניפוי באגים
          ואיך עכשיו תפתח את ה eom?

          עדלאידעע מנותק
          עדלאידעע מנותק
          עדלאידע
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

          לא הבנתי איך הפעלת ניפוי באגים

          יש לי רוט של mtk easy su
          התקנתי TERMUX (טרמינל פקודות לאנדרואיד)
          כתבתי בו

          su
          

          ואז

          settings put global development_settings_enabled 1
          

          ואח"כ

          settings put global adb_enabled 1
          

          כמו ש @תקום אמר לי
          והניפוי באגים הופעל

          ואיך עכשיו תפתח את ה eom?

          בסוף אני לא צריך

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • עדלאידעע עדלאידע

            @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

            לא הבנתי איך הפעלת ניפוי באגים

            יש לי רוט של mtk easy su
            התקנתי TERMUX (טרמינל פקודות לאנדרואיד)
            כתבתי בו

            su
            

            ואז

            settings put global development_settings_enabled 1
            

            ואח"כ

            settings put global adb_enabled 1
            

            כמו ש @תקום אמר לי
            והניפוי באגים הופעל

            ואיך עכשיו תפתח את ה eom?

            בסוף אני לא צריך

            ה מחובר
            ה מחובר
            הסקרן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #48

            @עדלאידע למה?

            עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה הסקרן

              @עדלאידע למה?

              עדלאידעע מנותק
              עדלאידעע מנותק
              עדלאידע
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

              @עדלאידע למה?

              כי היה איזה מדריך שהיה כתוב שצריך
              ואח"כ ראיתי מדריך אחר שלא צריך

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • עדלאידעע עדלאידע

                @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                @עדלאידע למה?

                כי היה איזה מדריך שהיה כתוב שצריך
                ואח"כ ראיתי מדריך אחר שלא צריך

                ה מחובר
                ה מחובר
                הסקרן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #50

                @עדלאידע היה לי כמה מכשירים שלא הצלחתי לעשות רוט בלי לפתוח eom
                איזה מדריך ראית שלא צריך?

                עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הסקרן

                  @עדלאידע היה לי כמה מכשירים שלא הצלחתי לעשות רוט בלי לפתוח eom
                  איזה מדריך ראית שלא צריך?

                  עדלאידעע מנותק
                  עדלאידעע מנותק
                  עדלאידע
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדלאידע
                  #51

                  @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                  @עדלאידע היה לי כמה מכשירים שלא הצלחתי לעשות רוט בלי לפתוח eom
                  איזה מדריך ראית שלא צריך?

                  לא זוכר...
                  משהו עם צריבה ע"י מג'יסק

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • עדלאידעע עדלאידע

                    @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                    @עדלאידע היה לי כמה מכשירים שלא הצלחתי לעשות רוט בלי לפתוח eom
                    איזה מדריך ראית שלא צריך?

                    לא זוכר...
                    משהו עם צריבה ע"י מג'יסק

                    ה מחובר
                    ה מחובר
                    הסקרן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #52

                    @עדלאידע משרישים ע"י מגיסק את הבוט אבל כשמפלישים את הבוט צריך שיהיה פתוח ה eom

                    עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הסקרן

                      @עדלאידע משרישים ע"י מגיסק את הבוט אבל כשמפלישים את הבוט צריך שיהיה פתוח ה eom

                      עדלאידעע מנותק
                      עדלאידעע מנותק
                      עדלאידע
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדלאידע
                      #53

                      @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                      @עדלאידע משרישים ע"י מגיסק את הבוט אבל כשמפלישים את הבוט צריך שיהיה פתוח ה eom

                      🤷‍♀️ אולי זה?

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • עדלאידעע עדלאידע

                        @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                        @עדלאידע משרישים ע"י מגיסק את הבוט אבל כשמפלישים את הבוט צריך שיהיה פתוח ה eom

                        🤷‍♀️ אולי זה?

                        ה מחובר
                        ה מחובר
                        הסקרן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הסקרן
                        #54

                        @עדלאידע אם תעשה רוט עם המדריך ההוא תצטרך twrp

                        עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה הסקרן

                          @עדלאידע אם תעשה רוט עם המדריך ההוא תצטרך twrp

                          עדלאידעע מנותק
                          עדלאידעע מנותק
                          עדלאידע
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                          @עדלאידע אם תעשה רוט עם המדריך ההוא תצטרך twrp

                          ומה הבעיה?

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • עדלאידעע עדלאידע

                            @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                            @עדלאידע אם תעשה רוט עם המדריך ההוא תצטרך twrp

                            ומה הבעיה?

                            ה מחובר
                            ה מחובר
                            הסקרן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #56

                            @עדלאידע יש לך twrp למכשיר הזה?

                            עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה הסקרן

                              @עדלאידע יש לך twrp למכשיר הזה?

                              עדלאידעע מנותק
                              עדלאידעע מנותק
                              עדלאידע
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #57

                              @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                              @עדלאידע יש לך twrp למכשיר הזה?

                              אפשר להוריד מהאתר של MAGISK
                              אפשר להוריד לפי סוגי חברות

                              רק אני לא יודע איך נקרא הנגן שלי

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • עדלאידעע עדלאידע

                                @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                                @עדלאידע יש לך twrp למכשיר הזה?

                                אפשר להוריד מהאתר של MAGISK
                                אפשר להוריד לפי סוגי חברות

                                רק אני לא יודע איך נקרא הנגן שלי

                                ה מחובר
                                ה מחובר
                                הסקרן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הסקרן
                                #58

                                @עדלאידע תודה רבה
                                הבעיה מתחילה שזה מכשיר סיני לא מפורסם ואין לו twrp
                                תבדוק מה הוא כתב פה
                                https://mitmachim.top/post/863240

                                עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ה הסקרן

                                  @עדלאידע תודה רבה
                                  הבעיה מתחילה שזה מכשיר סיני לא מפורסם ואין לו twrp
                                  תבדוק מה הוא כתב פה
                                  https://mitmachim.top/post/863240

                                  עדלאידעע מנותק
                                  עדלאידעע מנותק
                                  עדלאידע
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #59

                                  @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                                  תבדוק מה הוא כתב פה
                                  https://mitmachim.top/post/863240

                                  ניסיתי, והנגן נכנס למצב פאסטבוט

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • עדלאידעע עדלאידע

                                    @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                                    תבדוק מה הוא כתב פה
                                    https://mitmachim.top/post/863240

                                    ניסיתי, והנגן נכנס למצב פאסטבוט

                                    ה מחובר
                                    ה מחובר
                                    הסקרן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #60

                                    @עדלאידע אבל בסוף הרוט הצליח או שהיה כתוב failed

                                    עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה הסקרן

                                      @עדלאידע אבל בסוף הרוט הצליח או שהיה כתוב failed

                                      עדלאידעע מנותק
                                      עדלאידעע מנותק
                                      עדלאידע
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #61

                                      @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                                      @עדלאידע אבל בסוף הרוט הצליח או שהיה כתוב failed

                                      איזה רוט?
                                      דיברתי על ביטול נעילה של oem

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • עדלאידעע עדלאידע

                                        @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                                        @עדלאידע אבל בסוף הרוט הצליח או שהיה כתוב failed

                                        איזה רוט?
                                        דיברתי על ביטול נעילה של oem

                                        ה מחובר
                                        ה מחובר
                                        הסקרן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #62

                                        @עדלאידע בשביל לעשות רוט צריך לפתוח eom
                                        הבנת?

                                        עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה הסקרן

                                          @עדלאידע בשביל לעשות רוט צריך לפתוח eom
                                          הבנת?

                                          עדלאידעע מנותק
                                          עדלאידעע מנותק
                                          עדלאידע
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #63

                                          @הסקרן כתב בבעיה | לא מצליח לעשות אפשרויות מפתחים:

                                          @עדלאידע בשביל לעשות רוט צריך לפתוח eom
                                          הבנת?

                                          הבנתי.
                                          אבל בסוף לא עשיתי רוט!

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר