בקשת מידע | יש לך ווינ' 11, 24H2? אשמח לבדיקה זריזה..
-
אשמח שתוריד קובץ MSIX כלשהו, למשל זה:
https://github.com/RiversideValley/RiseMediaPlayer/releases/download/v0.0.300.0/RiversideCorporationII.RiseSoftware.Zune.msixbundle
הכנס אל "מאפיינים", "חתימות דיגיטליות", לחץ על החתימה ואז על "פרטים", ו"הצג אישור". הסייר קורס לך? -
י י. פל. סימן נושא זה כשאלה ב
-
אשמח שתוריד קובץ MSIX כלשהו, למשל זה:
https://github.com/RiversideValley/RiseMediaPlayer/releases/download/v0.0.300.0/RiversideCorporationII.RiseSoftware.Zune.msixbundle
הכנס אל "מאפיינים", "חתימות דיגיטליות", לחץ על החתימה ואז על "פרטים", ו"הצג אישור". הסייר קורס לך?@י-פל כתב בבקשת מידע | יש לך ווינ' 11, 24H2? אשמח לבדיקה זריזה..:
הסייר קורס לך?
כן, לרגע חשבתי שפרצו לי למחשב
-
@י-פל כתב בבקשת מידע | יש לך ווינ' 11, 24H2? אשמח לבדיקה זריזה..:
הסייר קורס לך?
כן, לרגע חשבתי שפרצו לי למחשב
@שניאור-שמח
תודה!
נראה שזה קורה רק לעברית [או לRLT כללית].
אוף ווינדוס. אוף. -
@י-פל כתב בבקשת מידע | יש לך ווינ' 11, 24H2? אשמח לבדיקה זריזה..:
הסייר קורס לך?
כן, לרגע חשבתי שפרצו לי למחשב
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | יש לך ווינ' 11, 24H2? אשמח לבדיקה זריזה..:
@י-פל כתב בבקשת מידע | יש לך ווינ' 11, 24H2? אשמח לבדיקה זריזה..:
הסייר קורס לך?
כן,
כנ"ל
-
@י-פל בבקשה.
كنت أمزح فقط
ليس فقط أنني لا أمتلك اللغة العربية، بل ليس لدي أيضًا آخر تحديث لـ '24H2'... -
@י-פל בבקשה.
كنت أمزح فقط
ليس فقط أنني لا أمتلك اللغة العربية، بل ليس لدي أيضًا آخر تحديث لـ '24H2'...@צדיק-וטוב-לו-0
תודה!!!لماذا لا تقوم بالتنزيل باستخدام مساعد التحديث؟
لاحظ أنه دمر برنامج ABBYY بالنسبة لي ... -
י י. פל. סימן נושא זה כנפתר ב
-
@צדיק-וטוב-לו-0
תודה!!!لماذا لا تقوم بالتنزيل باستخدام مساعد التحديث؟
لاحظ أنه دمر برنامج ABBYY بالنسبة لي ...@י-פל
בכיף, תמיד שמח לעזור.هذا ما هو موجود
الشكاوى؟
اذهب إلى الحرفي الذي ينتج...
(في العبرية يخرج أكثر عصارة، بما يتفق مع المصادر)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות