להורדה | מקליט פנימי מעולה
-
שלום, ראיתי שיש הרבה שרצו במהלך הזמן מקליט פנימי למחשב.
מצאתי מקליט מעולה במיוחד, לא דורש שום התקנה נוספת, ניתן להקליט מסך \ צליל \ גם וגם, - וגם הקלטות חיצוניות,
אמנם הוא באנגלית אך ממשק ממש פשוט! בקיצור, מומלץ ממש!
מצורף הקישור איפה שמצאתי את זה - למי שמסתבך עם האנגלית שם מוסבר היטב, https://www.ukeysoft.com/iw/recorder/record-audio-on-pc.html,
מקוה שיהיה לעזר!!! -
@i-n אוקי בא נתחיל לפי הסדר
צילום & מקליט מסך= כנס לכלי החיתוך ושם יש לך אפשרות של צילום מסך והסרטת מסך

שם יש לך אפשרות להקליט מיקרופון או לא
אופציה אחרת הקש לחיצה על Windows + G יפתח לך חלון ובו יהיה בין היתר אפשרות להסרטת מסךמקליט סאונד=היכנס לרשמקול והקלט
ע"מ להקליט את הצלילים היוצאים מין המחשב היכנס אל לוח הבקרה/חומרה וקול/קול/הקלטה/streo mix
ותהפוך אותו לזמין -
@cannon כתב בלהורדה | מקליט פנימי מעולה:
@i-n מצטער אבל אני לא מבין איפה יש בעיה. תוכל להסביר
זה כלי חיתוך דפוק בלי הסרטה וכל מה שיש אצלך, אתה בווינדוס 10 או 11?
-
@חטח אני ב Windows 11 אבל עד כמה שזכור לי בWindows 10 יש הסרטה
אם לא ע"י כלי החיתוך אז ע"י לחיצה על Windows + G ומשם להפעיל הקלטה -
@חטח אני ב Windows 11 אבל עד כמה שזכור לי בWindows 10 יש הסרטה
אם לא ע"י כלי החיתוך אז ע"י לחיצה על Windows + G ומשם להפעיל הקלטה@cannon כתב בלהורדה | מקליט פנימי מעולה:
@חטח אני ב Windows 11 אבל עד כמה שזכור לי בWindows 10 יש הסרטה
ב-10 אין הסרטה
@cannon כתב בלהורדה | מקליט פנימי מעולה:
אם לא ע"י כלי החיתוך אז ע"י לחיצה על Windows + G ומשם להפעיל הקלטה
לא נראה לי, אבל אני לא יודע כי פעם הייתי ב-10 ועברתי ל-7
-
@חטח אני ב Windows 11 אבל עד כמה שזכור לי בWindows 10 יש הסרטה
אם לא ע"י כלי החיתוך אז ע"י לחיצה על Windows + G ומשם להפעיל הקלטה@kasnik כתב בלהורדה | מקליט פנימי מעולה:
לי אין
@cannon כתב בלהורדה | מקליט פנימי מעולה:
ע"י לחיצה על Windows + G
-
@kasnik כתב בלהורדה | מקליט פנימי מעולה:
לי אין
@cannon כתב בלהורדה | מקליט פנימי מעולה:
ע"י לחיצה על Windows + G
-
נכון, עכשיו הגעתי להסרטה ע"י Windows + G, - [אך באמת זה נראה שזה לא כלי החיתוך...] באמת לא הכרתי את זה עד עכשיו, תודה!
בכל מקרה עיקר מה שנהניתי בתוכנה ההיא במיוחד שאפשר גם רק להקליט שמע - בשונה מתוכנות אחרות [נראה לי בפורמט פקטורי יש את זה, ועוד] שאפשר רק לעשות צילום מסך מלא. - באמת תמיד אפשר להמיר, אבל סו"ס...
בכלי של ווינדוס יש אופציה לשמע בלבד? -
@i-n אוקי בא נתחיל לפי הסדר
צילום & מקליט מסך= כנס לכלי החיתוך ושם יש לך אפשרות של צילום מסך והסרטת מסך

שם יש לך אפשרות להקליט מיקרופון או לא
אופציה אחרת הקש לחיצה על Windows + G יפתח לך חלון ובו יהיה בין היתר אפשרות להסרטת מסךמקליט סאונד=היכנס לרשמקול והקלט
ע"מ להקליט את הצלילים היוצאים מין המחשב היכנס אל לוח הבקרה/חומרה וקול/קול/הקלטה/streo mix
ותהפוך אותו לזמין@cannon כתב בלהורדה | מקליט פנימי מעולה:
מקליט סאונד=היכנס לרשמקול והקלט
ע"מ להקליט את הצלילים היוצאים מין המחשב היכנס אל לוח הבקרה/חומרה וקול/קול/הקלטה/streo mix
ותהפוך אותו לזמיןלאחר שהפכת אותו לזמין פשוט תפעיל את המקליט קול והוא יקליט לך את הסאונד של המחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

