באג | המחשב לא נדלק
-
אני לא מצליח לצלם אז אני ינסה לכתוב הוא נדלק בפעם הראשונה הוא נותן 4 אפשרויות----
אפשרות 1- prees f2or del to run uffi setup
אפשרות 2-prees f6 forinstant flash
אפשרות 3- prees f11 for boot menu
אפשרות 4- prees tab to swutchscreen
אם אני לא לוחץ שום דבר מופיע במסך הבא---
reboot and select proper boot devices
or insert boot media in selected boot device and press a key
כשאני לוחץ על אפשרות 3 הוא כאילו נותן לי לבחור איפה לחפש את הבוט ואז הוא אומר שאין -
@דוד-משה-1 ממש סליחה אבל אין לי אפס מושג בזה מה עושים?
-
@דוד-משה-1 ממש סליחה אבל אין לי אפס מושג בזה מה עושים?
@קאלט-ע-בריה כתב בבאג | המחשב לא נדלק:
@דוד-משה-1 ממש סליחה אבל אין לי אפס מושג בזה מה עושים?
תרצה עזרה בבני ברק
-
כן מתי? -
בתשלום?
-
בתשלום?
-
פוסט זה נמחק!
-
כתבתי כתובת ראית או שאני אכתוב שוב?
-
כתבתי כתובת ראית או שאני אכתוב שוב?
-
לא כי מחקתי זה לא נמחק?
-
לא כי מחקתי זה לא נמחק?
-
אלי? לא רואה
-
פוסט זה נמחק!
-
??
-
??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות