בירור | טלפון qin 3 ultra של שיאומי החדש
-
@דוד-חזן כתב בבירור | טלפון qin 3 ultra של שיאומי החדש:
@10110000 כתב בבירור | טלפון qin 3 ultra של שיאומי החדש:
@דוד-חזן כן
עם איזה כלי?
לכאורה זה MTK... מה הקושי?
-
@דוד-חזן כתב בבירור | טלפון qin 3 ultra של שיאומי החדש:
@10110000 כתב בבירור | טלפון qin 3 ultra של שיאומי החדש:
@דוד-חזן כן
עם איזה כלי?
לכאורה זה MTK... מה הקושי?
@Ykingsmart כתב בבירור | טלפון qin 3 ultra של שיאומי החדש:
@דוד-חזן כתב בבירור | טלפון qin 3 ultra של שיאומי החדש:
@10110000 כתב בבירור | טלפון qin 3 ultra של שיאומי החדש:
@דוד-חזן כן
עם איזה כלי?
לכאורה זה MTK... מה הקושי?
נכון אבל זה מעבד g99 ולא הצלחתי (התייעצתי עם כמה מתכנתים והם אמרו לי שיש תוכנות בתשלום שתומכות במעבד הזה.)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות