בירור | מאז עדכון 24H2 נחסמה לי תוכנת ABBYY, למישהו יש פיתרון?
-
תוכ"ד כתיבה ראיתי את זה:
https://mitmachim.top/topic/70256/באג-מאז-עדכון-ווינדוס-11-24h2/8?_=1729064836132
אצלי זו לא תוכנה של ירון, ואין שום באג בקבצי התוכנה, אלא שהתוכנה מזהה שאין רישיון [אולי יותר נכון: היא לא מזהה שיש רישיון.
דבר נוסף: בעבר היה ניתן לכבות את שירות הרישיון שלהם [בשירותים], כעת אם זה מכובה הוא לא מוכן להדלק.
מה עושים? זה דחוף לי!!! -
י י. פל. סימן נושא זה כשאלה ב
-
תוכ"ד כתיבה ראיתי את זה:
https://mitmachim.top/topic/70256/באג-מאז-עדכון-ווינדוס-11-24h2/8?_=1729064836132
אצלי זו לא תוכנה של ירון, ואין שום באג בקבצי התוכנה, אלא שהתוכנה מזהה שאין רישיון [אולי יותר נכון: היא לא מזהה שיש רישיון.
דבר נוסף: בעבר היה ניתן לכבות את שירות הרישיון שלהם [בשירותים], כעת אם זה מכובה הוא לא מוכן להדלק.
מה עושים? זה דחוף לי!!! -
תוכ"ד כתיבה ראיתי את זה:
https://mitmachim.top/topic/70256/באג-מאז-עדכון-ווינדוס-11-24h2/8?_=1729064836132
אצלי זו לא תוכנה של ירון, ואין שום באג בקבצי התוכנה, אלא שהתוכנה מזהה שאין רישיון [אולי יותר נכון: היא לא מזהה שיש רישיון.
דבר נוסף: בעבר היה ניתן לכבות את שירות הרישיון שלהם [בשירותים], כעת אם זה מכובה הוא לא מוכן להדלק.
מה עושים? זה דחוף לי!!! -
@א-מ-ד זה סטיה מהנושא אבל אני למשל קיבלתי את זה בWINDOWS UPDATE ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות...
-
@2580 כתב בבירור | מאז עדכון 24H2 נחסמה לי תוכנת ABBYY, למישהו יש פיתרון?:
@א-מ-ד זה סטיה מהנושא אבל אני למשל קיבלתי את זה בWINDOWS UPDATE ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות...
זה מה שזה מראה אצלי... שום דבר על העדכון הגדול...

-
תוכ"ד כתיבה ראיתי את זה:
https://mitmachim.top/topic/70256/באג-מאז-עדכון-ווינדוס-11-24h2/8?_=1729064836132
אצלי זו לא תוכנה של ירון, ואין שום באג בקבצי התוכנה, אלא שהתוכנה מזהה שאין רישיון [אולי יותר נכון: היא לא מזהה שיש רישיון.
דבר נוסף: בעבר היה ניתן לכבות את שירות הרישיון שלהם [בשירותים], כעת אם זה מכובה הוא לא מוכן להדלק.
מה עושים? זה דחוף לי!!! -
@2580 כתב בבירור | מאז עדכון 24H2 נחסמה לי תוכנת ABBYY, למישהו יש פיתרון?:
@א-מ-ד זה סטיה מהנושא אבל אני למשל קיבלתי את זה בWINDOWS UPDATE ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות...
זה מה שזה מראה אצלי... שום דבר על העדכון הגדול...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות