דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | מאז עדכון 24H2 נחסמה לי תוכנת ABBYY, למישהו יש פיתרון?

בירור | מאז עדכון 24H2 נחסמה לי תוכנת ABBYY, למישהו יש פיתרון?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
8 פוסטים 4 כותבים 497 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י. פל.י מנותק
    י. פל.י מנותק
    י. פל.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    תוכ"ד כתיבה ראיתי את זה:
    https://mitmachim.top/topic/70256/באג-מאז-עדכון-ווינדוס-11-24h2/8?_=1729064836132
    אצלי זו לא תוכנה של ירון, ואין שום באג בקבצי התוכנה, אלא שהתוכנה מזהה שאין רישיון [אולי יותר נכון: היא לא מזהה שיש רישיון.
    דבר נוסף: בעבר היה ניתן לכבות את שירות הרישיון שלהם [בשירותים], כעת אם זה מכובה הוא לא מוכן להדלק.
    מה עושים? זה דחוף לי!!!

    גאה להיות חלק:
    otzaria.org

    ה א.מ.ד.א 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י. פל.י י. פל. סימן נושא זה כשאלה ב
    • י. פל.י י. פל.

      תוכ"ד כתיבה ראיתי את זה:
      https://mitmachim.top/topic/70256/באג-מאז-עדכון-ווינדוס-11-24h2/8?_=1729064836132
      אצלי זו לא תוכנה של ירון, ואין שום באג בקבצי התוכנה, אלא שהתוכנה מזהה שאין רישיון [אולי יותר נכון: היא לא מזהה שיש רישיון.
      דבר נוסף: בעבר היה ניתן לכבות את שירות הרישיון שלהם [בשירותים], כעת אם זה מכובה הוא לא מוכן להדלק.
      מה עושים? זה דחוף לי!!!

      ה מנותק
      ה מנותק
      החכם השלם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @י-פל גם לי יש את אותה הבעיה נראה לי שבגרסה של ירון, אם למישהו יש פתרון אשמח אם יעדכן פה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י. פל.י י. פל.

        תוכ"ד כתיבה ראיתי את זה:
        https://mitmachim.top/topic/70256/באג-מאז-עדכון-ווינדוס-11-24h2/8?_=1729064836132
        אצלי זו לא תוכנה של ירון, ואין שום באג בקבצי התוכנה, אלא שהתוכנה מזהה שאין רישיון [אולי יותר נכון: היא לא מזהה שיש רישיון.
        דבר נוסף: בעבר היה ניתן לכבות את שירות הרישיון שלהם [בשירותים], כעת אם זה מכובה הוא לא מוכן להדלק.
        מה עושים? זה דחוף לי!!!

        א.מ.ד.א מחובר
        א.מ.ד.א מחובר
        א.מ.ד.
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @י-פל יותר מעניין אותי איך למען ה' הצלחת לעדכן ל-24H2....

        מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

        25802 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.מ.ד.א א.מ.ד.

          @י-פל יותר מעניין אותי איך למען ה' הצלחת לעדכן ל-24H2....

          25802 מנותק
          25802 מנותק
          2580
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @א-מ-ד זה סטיה מהנושא אבל אני למשל קיבלתי את זה בWINDOWS UPDATE ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות...

          בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

          א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 25802 2580

            @א-מ-ד זה סטיה מהנושא אבל אני למשל קיבלתי את זה בWINDOWS UPDATE ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות...

            א.מ.ד.א מחובר
            א.מ.ד.א מחובר
            א.מ.ד.
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
            #5

            @2580 כתב בבירור | מאז עדכון 24H2 נחסמה לי תוכנת ABBYY, למישהו יש פיתרון?:

            @א-מ-ד זה סטיה מהנושא אבל אני למשל קיבלתי את זה בWINDOWS UPDATE ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות...

            זה מה שזה מראה אצלי... שום דבר על העדכון הגדול...
            ecf337af-1c4b-4c06-8840-1b0c4ce77cdd-image.png

            מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

            25802 ה 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א.מ.ד.א א.מ.ד.

              @2580 כתב בבירור | מאז עדכון 24H2 נחסמה לי תוכנת ABBYY, למישהו יש פיתרון?:

              @א-מ-ד זה סטיה מהנושא אבל אני למשל קיבלתי את זה בWINDOWS UPDATE ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות...

              זה מה שזה מראה אצלי... שום דבר על העדכון הגדול...
              ecf337af-1c4b-4c06-8840-1b0c4ce77cdd-image.png

              25802 מנותק
              25802 מנותק
              2580
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @א-מ-ד תפתח נושא נפרד...

              בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י. פל.י י. פל.

                תוכ"ד כתיבה ראיתי את זה:
                https://mitmachim.top/topic/70256/באג-מאז-עדכון-ווינדוס-11-24h2/8?_=1729064836132
                אצלי זו לא תוכנה של ירון, ואין שום באג בקבצי התוכנה, אלא שהתוכנה מזהה שאין רישיון [אולי יותר נכון: היא לא מזהה שיש רישיון.
                דבר נוסף: בעבר היה ניתן לכבות את שירות הרישיון שלהם [בשירותים], כעת אם זה מכובה הוא לא מוכן להדלק.
                מה עושים? זה דחוף לי!!!

                ה מנותק
                ה מנותק
                החכם השלם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @י-פל אני התקנתי מחדש את גרסה 16 של התוכנה מאיפה שהוא פה באתר ועובד (גרסה 16 פחות נוחה...)
                אם תרצה אני יחפש ויעלה לפה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                  @2580 כתב בבירור | מאז עדכון 24H2 נחסמה לי תוכנת ABBYY, למישהו יש פיתרון?:

                  @א-מ-ד זה סטיה מהנושא אבל אני למשל קיבלתי את זה בWINDOWS UPDATE ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות...

                  זה מה שזה מראה אצלי... שום דבר על העדכון הגדול...
                  ecf337af-1c4b-4c06-8840-1b0c4ce77cdd-image.png

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  החכם השלם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר