המלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור
-
קידרואיד יעבוד עליו?
-
קידרואיד יעבוד עליו?
-
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
זקוק לסיסטם המקורי של המכשיר..
איזו גרסת קושחה?
-
מישהו יכול להעלות לי את קובץ הvebmta ? של גירסא V29? פשוט זהחסום לי..
-
מישהו יכול להעלות לי את קובץ הvebmta ? של גירסא V29? פשוט זהחסום לי..
-
משהו מוזר.. צרבתי את הבוט של V29 ואז היה לי שגיאה בסיסטםUI ואז צרבתי מחדש את הV30 וזה לא עוזר... יש לי פאסטבוט ... המכשיר עולה ונתקע בהפעלת הסמל של טי מובייל ואני צורב בחזרה את V29 זה נשאר אותו דבר
-
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
@מישהו12 איך צורבים את כל הקושחא בפאסטבוט?
מחיצה מחיצה
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
יש קישור לקושחא?
מה שאתה הבאת למעלה
-
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
@מישהו12 איך צורבים את כל הקושחא בפאסטבוט?
מחיצה מחיצה
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
יש קישור לקושחא?
מה שאתה הבאת למעלה
@מישהו12 כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
@מישהו12 איך צורבים את כל הקושחא בפאסטבוט?
מחיצה מחיצה
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
יש קישור לקושחא?
מה שאתה הבאת למעלה
ככה זה נראה.. מה אני אמור לעשות עם זה
Screenshot_20250522-175459.png
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות