בעיה | סים נחסם לפתע פתאום
-
@yj05485 כתב בבעיה | סים נחסם לפתע פתאום:
@רבין כתב בבעיה | סים נחסם לפתע פתאום:
נוקיה.
לא c2 ולא 208.פתח בהגדרות ״אודות״
או שתעלה פה תמונה
-
@yj05485 כתב בבעיה | סים נחסם לפתע פתאום:
@רבין כתב בבעיה | סים נחסם לפתע פתאום:
נוקיה.
לא c2 ולא 208.פתח בהגדרות ״אודות״
או שתעלה פה תמונה
-
@רבין זה נוקיה 225
תחפש פה בפורום יש מדריך לשינוי IMEI,
אם לא תסתדר אשתדל לשלוח לך יותר מאוחר את הקישור. -
@yj05485 כתב בבעיה | סים נחסם לפתע פתאום:
@רבין זה נוקיה 225
תחפש פה בפורום יש מדריך לשינוי IMEI,
אם לא תסתדר אשתדל לשלוח לך יותר מאוחר את הקישור.אשמח תודה
-
@מיגו-להוציא הכנסת בסים 1 או בסים 2?
@שלוםפ כתב בבעיה | סים נחסם לפתע פתאום:
@מיגו-להוציא הכנסת בסים 1 או בסים 2?
בטח התכוונת לתייג את @רבין
-
@שלוםפ כתב בבעיה | סים נחסם לפתע פתאום:
@מיגו-להוציא הכנסת בסים 1 או בסים 2?
בטח התכוונת לתייג את @רבין
-
@א-סאדיגערער כתב בבעיה | סים נחסם לפתע פתאום:
היי @רבין הוא גיסי והוא ביקש ממני לטפל לו בזה.
@שלוםפ זה בסים 1.
תודה לכולם.איזה IMEI נקרא כשר בנוקיה הזו?
-
@א-סאדיגערער כתב בבעיה | סים נחסם לפתע פתאום:
היי @רבין הוא גיסי והוא ביקש ממני לטפל לו בזה.
@שלוםפ זה בסים 1.
תודה לכולם.איזה IMEI נקרא כשר בנוקיה הזו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות