הכנסת עברית לנוקיה 208
-
שלום הזמנתי נוקיה 208 מסין ואין בו עברית(זה לא בדיוק 208 רגיל הוא עם 2 סימים) אם מישהו יכול לעזור לי אני אשמח
-
שלום הזמנתי נוקיה 208 מסין ואין בו עברית(זה לא בדיוק 208 רגיל הוא עם 2 סימים) אם מישהו יכול לעזור לי אני אשמח
-
@Yair אמר בהכנסת עברית לנוקיה 208:
@פראסטיק1 אין עברית לדגם עם ה 2 סימים
למה א"א להעביר שפה מppm של 208 רגיל לppm שלו לפי המדיך שך אלישי<?
@מישהו12 אמר בהכנסת עברית לנוקיה 208:
@Yair אמר בהכנסת עברית לנוקיה 208:
@פראסטיק1 אין עברית לדגם עם ה 2 סימים
למה א"א להעביר שפה מppm של 208 רגיל לppm שלו לפי המדיך שך אלישי<?
זה ממש לא אותו דבר...
אתה מוזמן לנסות -
@lig148500 אמר בהכנסת עברית לנוקיה 208:
@פראסטיק1
אתה בטוח שזה 208 ולא 206 שזה נראה בדיוק אותו דבר חוץ מ 2 סימים ומקשים קשיחים?ושה206 טיפה יותר ריבועי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


