בירור | שימוש במחשב אחד לשני אנשים
-
האם יש אפשרות לחבר למחשב אחד שני מקלדות ושני עכברים ולפצל את המסך כך ששני אנשים יוכלו להשתמש בו זמנית?
@איל-משולש לא, וניסיתי כמה פעמים אלא אם יש תוכנה שעושה את זה.
-
יש תוכנה אבל מאוד לא מומלצת כך שכרגע אין אני חושב ש @משה-מזרחי חיפש פעם את התוכנה הנ"ל אם הוא מצה הוא ישמח לעזור
-
יש תוכנה אבל מאוד לא מומלצת כך שכרגע אין אני חושב ש @משה-מזרחי חיפש פעם את התוכנה הנ"ל אם הוא מצה הוא ישמח לעזור
@דוד-משה-1 *מצא
ודרך אגב, זה נוח בכלל? -
א איל משולש סימן נושא זה כשאלה ב
-
@דוד-משה-1 *מצא
ודרך אגב, זה נוח בכלל? -
האם יש אפשרות לחבר למחשב אחד שני מקלדות ושני עכברים ולפצל את המסך כך ששני אנשים יוכלו להשתמש בו זמנית?
@איל-משולש
ניתן לעבוד לשני אנשים אבל עם שני מסכים
https://www.anyviewer.com/how-to/windows-11-multiple-users-simultaneously-0427-gc.html -
האם יש אפשרות לחבר למחשב אחד שני מקלדות ושני עכברים ולפצל את המסך כך ששני אנשים יוכלו להשתמש בו זמנית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות