בירור | אנדרואיד טוב לוויז ומצלמה עד 900 ש"ח
-
מחפש המלצה למכשיר אנדרואיד טוב בשביל 2 שימושים עיקריים: וויז ומצלמה.
חשוב לי שהמצלמה תהיה יחסית איכותית.
וחשוב לי שיהיה מכשיר איכותי כמו סמסונג שלא ישבר או ילך מהר.
מי יכול לעזור לי? -
מחפש המלצה למכשיר אנדרואיד טוב בשביל 2 שימושים עיקריים: וויז ומצלמה.
חשוב לי שהמצלמה תהיה יחסית איכותית.
וחשוב לי שיהיה מכשיר איכותי כמו סמסונג שלא ישבר או ילך מהר.
מי יכול לעזור לי?@שמעון-חבצלת באיזה סדר גודל תקציב?
המלצה שלי בלי קשר למכשיר ספציפית, תקנה ביד 2 מכשיר טוב אפי שעבר תלאות ואל תקנה מכשיר ללא אבא ואמא
כי באלי אקספרס יכולים להבטיח לך מצלמה 4K פול HD.. באידיש זה א גרויסע דפקט.
דבר שני אם זה משמש לוויז אז המכשיר עומד בשמש הרבה זמן מה שגורם למכשירים הדפוקים לשבוק חיים -
מחפש המלצה למכשיר אנדרואיד טוב בשביל 2 שימושים עיקריים: וויז ומצלמה.
חשוב לי שהמצלמה תהיה יחסית איכותית.
וחשוב לי שיהיה מכשיר איכותי כמו סמסונג שלא ישבר או ילך מהר.
מי יכול לעזור לי?@איש-אמת כתב בבירור | אנדרואיד טוב לוויז ומצלמה עד 900 ש"ח
הוא כתב 900

-
@שמעון-חבצלת באיזה סדר גודל תקציב?
המלצה שלי בלי קשר למכשיר ספציפית, תקנה ביד 2 מכשיר טוב אפי שעבר תלאות ואל תקנה מכשיר ללא אבא ואמא
כי באלי אקספרס יכולים להבטיח לך מצלמה 4K פול HD.. באידיש זה א גרויסע דפקט.
דבר שני אם זה משמש לוויז אז המכשיר עומד בשמש הרבה זמן מה שגורם למכשירים הדפוקים לשבוק חיים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות