בקשת מידע | ניוד מספר כשר לימות
-
מישהו יודע האם קיימת אפשרות של ניוד מספר טוקמן כשר של חברת הוט מובייל לימות המשיח לצורך מערכת שיש לי שם (המערכת כוללת שלוחות ומרכזיה)
תודה וגמח"ט -
@Tיו_ כתב בבקשת מידע | ניוד מספר כשר לימות:
מישהו יודע האם קיימת אפשרות של ניוד מספר טוקמן כשר של חברת הוט מובייל לימות המשיח לצורך מערכת שיש לי שם (המערכת כוללת שלוחות ומרכזיה)
תודה וגמח"טאין מספרים ניידים על מערכות בימות.
@K-O-G כתב בבקשת מידע | ניוד מספר כשר לימות:
@Tיו_ כתב בבקשת מידע | ניוד מספר כשר לימות:
מישהו יודע האם קיימת אפשרות של ניוד מספר טוקמן כשר של חברת הוט מובייל לימות המשיח לצורך מערכת שיש לי שם (המערכת כוללת שלוחות ומרכזיה)
תודה וגמח"טאין מספרים ניידים על מערכות בימות.
אבל לאחרונה כל מי שהתקשר לפני החג לבקש מימני כסף עשה את זה עם מספר נייד בשונה משנים אחרות שהתקשרו ממספר נייח
חשבתי אולי יש איזה שינוי בנהלים -
@K-O-G כתב בבקשת מידע | ניוד מספר כשר לימות:
@Tיו_ כתב בבקשת מידע | ניוד מספר כשר לימות:
מישהו יודע האם קיימת אפשרות של ניוד מספר טוקמן כשר של חברת הוט מובייל לימות המשיח לצורך מערכת שיש לי שם (המערכת כוללת שלוחות ומרכזיה)
תודה וגמח"טאין מספרים ניידים על מערכות בימות.
אבל לאחרונה כל מי שהתקשר לפני החג לבקש מימני כסף עשה את זה עם מספר נייד בשונה משנים אחרות שהתקשרו ממספר נייח
חשבתי אולי יש איזה שינוי בנהלים -
@Tיו_ לוקחים קו כשר עושים הפניית שיחות למערכת כמובן
מאמתים לזיהוי יוצא את המספר הזה "ככה מספרים"
יש לזה כל מיני גרסאות, ויש כאלו שטוענים שכן אפשרי@K-O-G כתב בבקשת מידע | ניוד מספר כשר לימות:
ויש כאלו שטוענים שכן אפשרי
שאפשרי לנייד או לעשות הפנייה?
-
מישהו יודע האם קיימת אפשרות של ניוד מספר טוקמן כשר של חברת הוט מובייל לימות המשיח לצורך מערכת שיש לי שם (המערכת כוללת שלוחות ומרכזיה)
תודה וגמח"ט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות