בקשה | צילומי מסך אוטומטי במחשב
-
מבקש עזרה אני מעונין באפשרות שהמחשב יצלם לי אוטומטי את המסך בכל שינוי וישמור לי אותם בתמונות נפרדות ולא בסרטון אחד.
https://mitmachim.top/post/692357
https://mitmachim.top/post/96417
מן הסתם יש עוד כמה דרכים בחיפוש נכון בפורום.
-
השתמשתי בפתרון שכתב @yosi44 כאן https://mitmachim.top/topic/74476/מדריך-צילום-מסך-נסתר-ושמירת-התמונות-בתיקיה-מוסתרת?_=1728552063374
כמובן ששינתי את זמן הצילום לכל 2 שניות.
אבל קיבלתי שגיאה שהוא לא מצליח להעתיק עשיתי כפתרון שראיתי כאן https://superuser.com/questions/452214/nircmd-wont-copy-to-windows-directory ועדיין אני לא רואה שזה מצלם לי -
מבקש עזרה אני מעונין באפשרות שהמחשב יצלם לי אוטומטי את המסך בכל שינוי וישמור לי אותם בתמונות נפרדות ולא בסרטון אחד.
-
@יוסף-אלחנן תודה פשוט ומעולה
-
@יוסף-אלחנן תודה פשוט ומעולה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות