בקשת מידע | תור במערכת SIP
-
@e613 כתב בבקשת מידע | תור במערכת SIP:
אתה יוכל לעשות צילום
מה ההגדרה שעשית
@e613 כתב בבקשת מידע | תור במערכת SIP:
והאם השתמשת במודל תור ?
השתמשתי במודול SIP
-
@e613 כתב בבקשת מידע | תור במערכת SIP:
אתה יוכל לעשות צילום
מה ההגדרה שעשית
@e613 כתב בבקשת מידע | תור במערכת SIP:
והאם השתמשת במודל תור ?
השתמשתי במודול SIP
-
-
@e613 כתב בבקשת מידע | תור במערכת SIP:
@Tיו_
תכתוב
בקובץ של המספרים
SIP=1234567
במקום 12345 תכתוב את המספר שלךטעות
SIP-1234567@כבוד-הרב כתב בבקשת מידע | תור במערכת SIP:
@e613 כתב בבקשת מידע | תור במערכת SIP:
@Tיו_
תכתוב
בקובץ של המספרים
SIP=1234567
במקום 12345 תכתוב את המספר שלךטעות
SIP-1234567מה לגבי השאלה למעלה??
-
עשיתי הוא אומר לי יתרת יחידות נמוכה
הפואנטה בסיפ שזה חינם
האם גם בכהאי גוונא זה חינם ורק צריך יחידות למס שפתיים
יישר כח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות