המלצה | כמה שווה המחשב שלי למכירה יד שניה
-
@ישראל-142 זה הכרטיס גרפי של הנייד -NVIDIA
GeForce
GTX 1650 Ti (4 GB GDDR6 dedicated) -
@ישראל-142 צודק!
אבל בסוף אני הסתכלתי על הביצועים@ז-פ כתב בהמלצה | כמה שווה המחשב שלי למכירה יד שניה:
אבל בסוף אני הסתכלתי על הביצועים
מה ראית שם?????
-
@ז-פ כתב בהמלצה | כמה שווה המחשב שלי למכירה יד שניה:
אבל בסוף אני הסתכלתי על הביצועים
מה ראית שם?????
@DAVID-MMOD שנכון שזה קצת יותר חזק ומהיר הנייד
אבל לא בהרבה יותר משמעותי מהנייח (כמו שכתבתי באחד התגובות למעלה לגבי הרינדור בתוכנת וירי) -
@DAVID-MMOD שנכון שזה קצת יותר חזק ומהיר הנייד
אבל לא בהרבה יותר משמעותי מהנייח (כמו שכתבתי באחד התגובות למעלה לגבי הרינדור בתוכנת וירי)@ז-פ כתב בהמלצה | כמה שווה המחשב שלי למכירה יד שניה:
המעניין בעיקר באיזה גירסא של ווירי הוא משתמש
-
@ז-פ כתב בהמלצה | כמה שווה המחשב שלי למכירה יד שניה:
המעניין בעיקר באיזה גירסא של ווירי הוא משתמש
@DAVID-MMOD בנייד 5 בנייח 6
-
@DAVID-MMOD בנייד 5 בנייח 6
@ז-פ מעניין מאוד תסתכל את זה
כי אני גם טוען שנים שנייח טוב ישן עושה עבודה טובה בתוכנות כבדות לפעמים יותר מאשר נייד חדש למרות שיש לו פי 2 ליבות...
כנראה ההסבר - לא חקרתי את זה עדיין לעומק - ביכולת החלוקה והעבודה המשותפת בין הליבות, והיכולת של כמה ליבות יחד להגיע לטורבו, אם מישהו יודע הסבר מדוייק אודה לו מאוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות