בירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם"
-
@דוד-משה-1 כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
התקנתי בשבילך נראה שעובד ב wsa
גם בנטפרי?
-
@דוד-משה-1 כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
התקנתי בשבילך נראה שעובד ב wsa
גם בנטפרי?
-
@דוד-משה-1 כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
נראה שעובד ב wsa
עובד.
רק צריך להתקין מהחנות ע"י רשת שאינה נטפרי, או להוריד מהפורום אפליקציה פרוצה שעובדת גם בלי חנות. -
@דוד-משה-1 כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
נראה שעובד ב wsa
עובד.
רק צריך להתקין מהחנות ע"י רשת שאינה נטפרי, או להוריד מהפורום אפליקציה פרוצה שעובדת גם בלי חנות.@EBA כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
@דוד-משה-1 כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
נראה שעובד ב wsa
עובד.
באימולטורים אחרים גם עובד?
כגון dnplayer ? -
@EBA כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
@דוד-משה-1 כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
נראה שעובד ב wsa
עובד.
באימולטורים אחרים גם עובד?
כגון dnplayer ?@פרוזי כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
@EBA כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
@דוד-משה-1 כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
נראה שעובד ב wsa
עובד.
באימולטורים אחרים גם עובד?
כגון dnplayer ?כן.
מניסיון. -
@פרוזי כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
@EBA כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
@דוד-משה-1 כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
נראה שעובד ב wsa
עובד.
באימולטורים אחרים גם עובד?
כגון dnplayer ?כן.
מניסיון.@י-פל אפשר גם על מספר כשר
אאל"ט -
@י-פל אפשר גם על מספר כשר
אאל"ט@יוסף-אלחנן כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
@י-פל אפשר גם על מספר כשר
אאל"טאפשר, מניסיון.
-
@יוסף-אלחנן כתב בבירור | האם ניתן להשתמש באפליקציה bit במחשב למי שאין טלפון "חכם":
@י-פל אפשר גם על מספר כשר
אאל"טאפשר, מניסיון.
@י-פל כן, בדקתי, ולכן אני מחקתי את ה'אאל"ט'...

-
@דוד-משה-1 תסלח לי על הבורות מזה wsa ועדין לא הבנתי איך להתקין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות