בעיה | דילוג על דרישת הרשת בהתקנה נקייה של ווינדוס
-
@אליהו-ה-0 אתה יכול להוריד.
-
@אליהו-ה-0 אתה יכול להוריד.
-
@אליהו-ה-0 כתב בבעיה | דילוג על דרישת הרשת בהתקנה נקייה של ווינדוס:
@טוב-מאוד ניסיתי אבל אני לא מוצא בדיוק מה
מה הדגם של המחשב?
-
@טוב-מאוד תודה רבה באמת אני מתקדם אבל עכשיו בלי מפתח מה עושים כי זה המקורי וצריך רישיון או שזה יפתח לבד גם בלי רישיון
@אליהו-ה-0 כתב בבעיה | דילוג על דרישת הרשת בהתקנה נקייה של ווינדוס:
@טוב-מאוד תודה רבה באמת אני מתקדם אבל עכשיו בלי מפתח מה עושים כי זה המקורי וצריך רישיון או שזה יפתח לבד גם בלי רישיון
תעשה חיפוש בפורום יש קובץ פריצה לווינדוס
-
@אליהו-ה-0 כתב בבעיה | דילוג על דרישת הרשת בהתקנה נקייה של ווינדוס:
@טוב-מאוד ניסיתי אבל אני לא מוצא בדיוק מה
מה הדגם של המחשב?
-
@אליהו-ה-0 כתב בבעיה | דילוג על דרישת הרשת בהתקנה נקייה של ווינדוס:
@ITAMAR25 אסוס דגם A1504ZA
תבדוק את זה
-
@אליהו-ה-0 כתב בבעיה | דילוג על דרישת הרשת בהתקנה נקייה של ווינדוס:
@ITAMAR25 אסוס דגם A1504ZA
תבדוק את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות