מדריך | גירסה אנדרואיד 13 לשיומי f21 משהו מטורף גירסת בטא
-
@TripleU אני מנסה להתקין דרייבר ואני מקבל שגיאה
מאז שעברתי לוינדוס 11 הוא חוסם לי הרבה דברים
אגב זה הדרייבר של פתיחת בוטלדר זה
מה ניתן לעשות? -
@ילד כתב במדריך | גירסה אנדרואיד 13 לשיומי f21 משהו מטורף גירסת בטא:
אגב זה הדרייבר של פתיחת בוטלדר זה מה ניתן לעשות?
לא יודע... אחד מהדרייוורים.
-
@ילד
אני לא מכיר, אבל אם אתה רוצה, לך למקור.
https://github.com/daynix/UsbDk -
@ילד
אני לא מכיר, אבל אם אתה רוצה, לך למקור.
https://github.com/daynix/UsbDk -
@TripleU
1.0.8
זה הגרסה https://mitmachim.top/post/802705 -
-
@TripleU את החלק הראשון ודאי שעשיתי את הביטול של בדיקת התקנים אך עדיין זה לא מתקין דרייברים ורוב הסיכויים שבגלל זה הוא לא קולט את הטלפון בשביל לפתוח את הבוטלדר אני אשמח אם אתה יודע איך להתקין דרייברים בווינדוס 11 אף על פי שיש את התקלה הזאת איך עוקפים את זה
-
@TripleU את החלק הראשון ודאי שעשיתי את הביטול של בדיקת התקנים אך עדיין זה לא מתקין דרייברים ורוב הסיכויים שבגלל זה הוא לא קולט את הטלפון בשביל לפתוח את הבוטלדר אני אשמח אם אתה יודע איך להתקין דרייברים בווינדוס 11 אף על פי שיש את התקלה הזאת איך עוקפים את זה
-
@ילד
אגב, תנסה עם קובץ זה. זה עובד אוטמטי
https://drive.google.com/file/d/1QnquFb****uZvh_nunzmbr6MzlhALen5le2I/view?usp=sharing
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

