בירור | קיבוע סמלים בשולחן עבודה
-
שאלה אולי פשוטה
יש לי בעיה שכל פעם שנוסף סמל בשולחן עבודה זה משבש לי את כל הסדר
האם יש דרך להגדיר שזה לא ישתנה@נצח-ישראל תלחץ לחיצה ימנית בשולחן העבודה >> תצוגה >> תבטל את האפשרות 'סדר סמלים באופן אוטומטי'
-
@נצח-ישראל תלחץ לחיצה ימנית בשולחן העבודה >> תצוגה >> תבטל את האפשרות 'סדר סמלים באופן אוטומטי'
@Racheliii כתב בבירור | קיבוע סמלים בשולחן עבודה:
@נצח-ישראל תלחץ לחיצה ימנית בשולחן העבודה >> תצוגה >> תבטל את האפשרות 'סדר סמלים באופן אוטומטי'
זה ממש לא קשור
האפשרות הזאת מקבצת את כל הסמלים לצד אחד ולחילופין איך שסידרת אותם על המסך
אני מדבר בהוספה של סמלים -
נ נצח ישראל סימן נושא זה כשאלה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות