בירור | תיקיה בשם found באר דיסק שלא נפתחת
-
יש לי האר דיסק של חבר (1 TB) שבמאפיינים הוא מראה שהוא מלא 90 %
אבל אם אני בוחר את כל הקבצים ועושה מאפיינים אז זה מראה שזה שוקל רק 100 ג'יגה
יש בפנים תיקיה מוסתרת שנקראת found שבה לפי מיטב הבנתי נמצאים שאר הקבצים
(ככה ראיתי עם תוכנת שיחזור)
הבעיה שאני לא מצליח לפתוח את התיקיה הנ"ל!!!
הוא לא נותן גישה...
מישהו יודע מה ניתן לעשות בנידון???
מצ"ב דוח הסמארט
תודה רבהושנה טובה
-
פ פרוזי סימן נושא זה כשאלה ב
-
-
יש לי האר דיסק של חבר (1 TB) שבמאפיינים הוא מראה שהוא מלא 90 %
אבל אם אני בוחר את כל הקבצים ועושה מאפיינים אז זה מראה שזה שוקל רק 100 ג'יגה
יש בפנים תיקיה מוסתרת שנקראת found שבה לפי מיטב הבנתי נמצאים שאר הקבצים
(ככה ראיתי עם תוכנת שיחזור)
הבעיה שאני לא מצליח לפתוח את התיקיה הנ"ל!!!
הוא לא נותן גישה...
מישהו יודע מה ניתן לעשות בנידון???
מצ"ב דוח הסמארט
תודה רבהושנה טובה
-
-
פ פרוזי סימן נושא זה כנפתר ב
-
יש לי האר דיסק של חבר (1 TB) שבמאפיינים הוא מראה שהוא מלא 90 %
אבל אם אני בוחר את כל הקבצים ועושה מאפיינים אז זה מראה שזה שוקל רק 100 ג'יגה
יש בפנים תיקיה מוסתרת שנקראת found שבה לפי מיטב הבנתי נמצאים שאר הקבצים
(ככה ראיתי עם תוכנת שיחזור)
הבעיה שאני לא מצליח לפתוח את התיקיה הנ"ל!!!
הוא לא נותן גישה...
מישהו יודע מה ניתן לעשות בנידון???
מצ"ב דוח הסמארט
תודה רבהושנה טובה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

