סים קורס שוב ושוב בקובוט פוקט 3
-
המכשיר עבר שינוי רוט ע"י @משה-144 האגדי ושינוי imei עם המדריך שכאן בפורום, עבד חלק כמה חודשים ובשבוע האחרון קורס שוב ושוב ומופיעה ההודעה ”סים אינו מאושר לשימוש ברשת”, (הסים של פרטנר אם זה משנה)
אודה מאוד לעזרה בדחיפות@אבירוביץ כתב בסים קורס שוב ושוב בקובוט פוקט 3:
המכשיר עבר שינוי גרסה ע"י @משה-144 האגדי ושינוי imei עם המדריך שכאן בפורום, עבד חלק כמה חודשים ובשבוע האחרון קורס שוב ושוב ומופיעה ההודעה ”סים אינו מאושר לשימוש ברשת”, (הסים של פרטנר אם זה משנה)
אודה מאוד לעזרה בדחיפותתנסה לשנות שוב imei עם האפליקציה שמובנית בגירסה בשם : שינוי imei
ותשנה לפי ההוראות דרכה למספרים שמופיעים שם .
ייתכן ושמת מספר שלא תומך בדור 4.
אם אתה לא מוצא את האפליקציה תפנה אליי במייל. -
@אבירוביץ כתב בסים קורס שוב ושוב בקובוט פוקט 3:
המכשיר עבר שינוי גרסה ע"י @משה-144 האגדי ושינוי imei עם המדריך שכאן בפורום, עבד חלק כמה חודשים ובשבוע האחרון קורס שוב ושוב ומופיעה ההודעה ”סים אינו מאושר לשימוש ברשת”, (הסים של פרטנר אם זה משנה)
אודה מאוד לעזרה בדחיפותתנסה לשנות שוב imei עם האפליקציה שמובנית בגירסה בשם : שינוי imei
ותשנה לפי ההוראות דרכה למספרים שמופיעים שם .
ייתכן ושמת מספר שלא תומך בדור 4.
אם אתה לא מוצא את האפליקציה תפנה אליי במייל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות