בעיה | נרטב לי הטלפון קשות
-
השאלה היא אם בכלל יש מה להציל כי כן חיברתי לחשמל איזה פעמיים וגם לא היה אפשר לכבות את הטלפון במדך כמה שעות
-
@gyhgyh כתב בבעיה | נרטב לי הטלפון קשות:
אוקי אז ננסה
עדיף לעשות את זה לבד או להביא לאיש מיקצוע?וודאי שעדיף איש מקצוע אבל כאן מלמדים אותך לעשות לבד. לא שווה?!
@הרשוש כתב בבעיה | נרטב לי הטלפון קשות:
וודאי שעדיף איש מקצוע אבל כאן מלמדים אותך לעשות לבד. לא שווה?!
סורי אבל לא ראיתי פה "לימוד"
אלא יותר ניסוי ותהייה
שום דבר ממה שנכתב כאן לא חוקי/וודאי הכל תאוריות -
@הרשוש כתב בבעיה | נרטב לי הטלפון קשות:
וודאי שעדיף איש מקצוע אבל כאן מלמדים אותך לעשות לבד. לא שווה?!
סורי אבל לא ראיתי פה "לימוד"
אלא יותר ניסוי ותהייה
שום דבר ממה שנכתב כאן לא חוקי/וודאי הכל תאוריות@ראובן-שבתי מניסיון זה אולי לא חוקי אבל זה (אולי) פיתרון
-
@ראובן-שבתי מניסיון זה אולי לא חוקי אבל זה (אולי) פיתרון
@הרשוש כתב בבעיה | נרטב לי הטלפון קשות:
@ראובן-שבתי מניסיון זה לא נחשב לימוד?
הכל טוב אפשר לנסות עד מחר
אבל כשמישהו רוצה ללכת לטכנאי לעשות את זה (שכמו שנאמר למעלה יש דרכים חוקיות לבצע ייבוש), ואתה אומר לו בפשטות שאתה מלמד אותו איך יש תחליף לאותו טכנאי זה זריית חול, כי זה לא.בשונה מהתקנת תוכנה (כדוגמא) שבמקום ללכת לטכנאי עושים לבד, חוסכים כסף, והדרך והתוצאה שווים
-
@הרשוש כתב בבעיה | נרטב לי הטלפון קשות:
@ראובן-שבתי מניסיון זה לא נחשב לימוד?
הכל טוב אפשר לנסות עד מחר
אבל כשמישהו רוצה ללכת לטכנאי לעשות את זה (שכמו שנאמר למעלה יש דרכים חוקיות לבצע ייבוש), ואתה אומר לו בפשטות שאתה מלמד אותו איך יש תחליף לאותו טכנאי זה זריית חול, כי זה לא.בשונה מהתקנת תוכנה (כדוגמא) שבמקום ללכת לטכנאי עושים לבד, חוסכים כסף, והדרך והתוצאה שווים
@ראובן-שבתי צודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

