בקשה | wifi call קורס, לחיצה במקשים בזמן שיחה לא מגיב. F22PRO
-
היי, אני מנסה להעלות כאן גרסה של F22 PRO של הרום שמגיע עם היצרן, לא מה שמפורסם בפורום.
אז אחרי כמה תרגומים ותוספות (עיצוב כהה, סיבוב מסך וכו) נשאר לי לפתור 2 בעיות, פונה לחכמת ההמונים.
WIFI CALL - קורס - צריך להבין מה התקלה ב-MTKSETTINGS , אז אם מישהו עם רום רגיל שאין לו את הבעיה הזאת יכול להעלות את האפליקציה הזאת לכאן אשמח.
והבעיה השניה - MTKDIALER , לא מגיב ללחצנים בשיחה, אז גם לאפליקציה הזאת שעובדת אשמח.@8eliav תשלח את האפליקציה של ההגדרות אני ינסה לסדר לך
-
@8eliav תשלח את האפליקציה של ההגדרות אני ינסה לסדר לך
-
-
@שניאור-שמח מזכיר

-
@שניאור-שמח מזכיר

@8eliav אתה בטוח שזה קורס? החלפתי את שלך בשלי וזה לא קרס לי (נכנסתי להגדרות>רשת ואינטרנט>רשתות סלולריות>שיוחות WIFI)
נ.ב של מי הגרסה הזאת? ואיזה מספר גרסה?
-
@8eliav אתה בטוח שזה קורס? החלפתי את שלך בשלי וזה לא קרס לי (נכנסתי להגדרות>רשת ואינטרנט>רשתות סלולריות>שיוחות WIFI)
נ.ב של מי הגרסה הזאת? ואיזה מספר גרסה?
צריך לעשות מדריך איך לתקן את קריסה של שיחות WiFi
-
צריך לעשות מדריך איך לתקן את קריסה של שיחות WiFi
@ערב כתב בבקשה | wifi call קורס, לחיצה במקשים בזמן שיחה לא מגיב. F22PRO:
צריך לעשות מדריך איך לתקן את קריסה של שיחות WiFi
אתה יודע לסדר את זה?
אני הצלחתי לסדר רק בf25, לא הצלחתי בf22 pro -
@ערב כתב בבקשה | wifi call קורס, לחיצה במקשים בזמן שיחה לא מגיב. F22PRO:
צריך לעשות מדריך איך לתקן את קריסה של שיחות WiFi
אתה יודע לסדר את זה?
אני הצלחתי לסדר רק בf25, לא הצלחתי בf22 pro@שניאור-שמח
אני מנסה לסדר את זה גם בF25
הצלחתי אבל אני
רוצה לעשות איפה
במקום הנכוןאני מנסה לסדר את זה פה הגדרות>רשת ואינטרנט>רשתות סלולריות>שיוחות WIFI)
-
@שניאור-שמח
אני מנסה לסדר את זה גם בF25
הצלחתי אבל אני
רוצה לעשות איפה
במקום הנכוןאני מנסה לסדר את זה פה הגדרות>רשת ואינטרנט>רשתות סלולריות>שיוחות WIFI)
@ערב כתב בבקשה | wifi call קורס, לחיצה במקשים בזמן שיחה לא מגיב. F22PRO:
@שניאור-שמח
אני מנסה לסדר את זה גם בF25
הצלחתי אבל אני
רוצה לעשות איפה
במקום הנכוןאני מנסה לסדר את זה פה הגדרות>רשת ואינטרנט>רשתות סלולריות>שיוחות WIFI)
אני הצלחתי לסדר את זה שיהיה תקין במקום הנכון..
תפנה אלי באישי ואני אעזור לך… -
@ערב כתב בבקשה | wifi call קורס, לחיצה במקשים בזמן שיחה לא מגיב. F22PRO:
@שניאור-שמח
אני מנסה לסדר את זה גם בF25
הצלחתי אבל אני
רוצה לעשות איפה
במקום הנכוןאני מנסה לסדר את זה פה הגדרות>רשת ואינטרנט>רשתות סלולריות>שיוחות WIFI)
אני הצלחתי לסדר את זה שיהיה תקין במקום הנכון..
תפנה אלי באישי ואני אעזור לך…@שניאור-שמח
יש לך איימיל? לא נותן לי לדבר בצאט -
@שניאור-שמח
יש לך איימיל? לא נותן לי לדבר בצאטפוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות