בקשת מידע | ראוטר נייד
-
האם ראוטר נייד יכול להתחבר למחשב גם באמצעות חיבור פיזי (כמו סטיק) או רק באמצעות חיבור אלחוטי (wifi)?
-
@החכם-השלם תלוי איזה דגם, יש כאלה שמתחברים עם כבל רשת.
@א-מ אני מתכוון עם כבל יו אס בי
ישבתי בעבר על אחד כזה אני לא זוכר איזה חברה
אשמח אם תבדוק לי לגבי הקישור הזה
https://ksp.co.il/web/item/314460 -
@א-מ אני מתכוון עם כבל יו אס בי
ישבתי בעבר על אחד כזה אני לא זוכר איזה חברה
אשמח אם תבדוק לי לגבי הקישור הזה
https://ksp.co.il/web/item/314460 -
האם ראוטר נייד יכול להתחבר למחשב גם באמצעות חיבור פיזי (כמו סטיק) או רק באמצעות חיבור אלחוטי (wifi)?
@החכם-השלם הזמנתי כבר 3 סוגים מאלי אקספרס וכולם התחברו גם עם כבל
בין 50 ל60 ש"ח למי שהתעניין -
@החכם-השלם הזמנתי כבר 3 סוגים מאלי אקספרס וכולם התחברו גם עם כבל
בין 50 ל60 ש"ח למי שהתעניין@אחוות-טרמפיסטים תוכל לומר לי של איזה חברות שאדע איפה לחפש (אני לא חסיד של אליאקספרס)
-
@החכם-השלם הזמנתי כבר 3 סוגים מאלי אקספרס וכולם התחברו גם עם כבל
בין 50 ל60 ש"ח למי שהתעניין@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשת מידע | ראוטר נייד:
@החכם-השלם הזמנתי כבר 3 סוגים מאלי אקספרס וכולם התחברו גם עם כבל
בין 50 ל60 ש"ח למי שהתענייןאיזה דור?
יש להם בטריה או רק חיבור USB? -
@אחוות-טרמפיסטים תוכל לומר לי של איזה חברות שאדע איפה לחפש (אני לא חסיד של אליאקספרס)
@החכם-השלם כזה או כזה [הצורה של השני] לא בדקתי מחירים משאיר לך את העבודה
יש להם גם בטריה ואפשר גם להוציא אותה להתחבר עם כבל בלי הבטריה -
@החכם-השלם לא ניתן להתחבר אליו דרך כבל.
-
@א-מ על פי מה ניתן לדעת אם הוא תומך (מה כתוב אם הוא כן תומך בחיבור ישיר, או שכיוון שלא כתוב זה אומר שהוא לא מתחבר?)
@החכם-השלם אני קניתי של boon והוא גם נייד וגם מתחבר למחשב וגם עובד עם חיבור לחשמל בלי בטריה... אבל אני אישית החלפתי בדגם הזה כבר לפחות 3 בטריות ככה שאני חא לא הייתי קונה אותו שוב..
-
@א-מ על פי מה ניתן לדעת אם הוא תומך (מה כתוב אם הוא כן תומך בחיבור ישיר, או שכיוון שלא כתוב זה אומר שהוא לא מתחבר?)
@החכם-השלם קניתי כזה מ3 מוכרים ותמיד התחבר לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות