בירור | תוכלו להמליץ לי מנסיונכם? יישר כוחכם!!!
-
שלום וברכה
מחפש מכשיר כשר דור 4
לפי הפרמטרים הבאים:- קליטה טובה במקסימום האפשרי (גר באזור בעייתי).
- שמע גבוה וצלול.
- מיקרופון איכותי.
- מקשים שלא מתחילים לשחק אחרי כמה חודשים.
- בכללי איכות חומרה.
מנסיון העבר, מעוניין לשמוע רק על מכשירים שנמצאים מינימום שנה בשוק, רצוי שנה וחצי
-
שלום וברכה
מחפש מכשיר כשר דור 4
לפי הפרמטרים הבאים:- קליטה טובה במקסימום האפשרי (גר באזור בעייתי).
- שמע גבוה וצלול.
- מיקרופון איכותי.
- מקשים שלא מתחילים לשחק אחרי כמה חודשים.
- בכללי איכות חומרה.
מנסיון העבר, מעוניין לשמוע רק על מכשירים שנמצאים מינימום שנה בשוק, רצוי שנה וחצי
@נתן-מרדכי-שלום אני חושב שהנושא דובר כמה עשרות פעמים
ואחת מהמכשירים שהכי דוברו זה 4#4/Q7 -
שלום וברכה
מחפש מכשיר כשר דור 4
לפי הפרמטרים הבאים:- קליטה טובה במקסימום האפשרי (גר באזור בעייתי).
- שמע גבוה וצלול.
- מיקרופון איכותי.
- מקשים שלא מתחילים לשחק אחרי כמה חודשים.
- בכללי איכות חומרה.
מנסיון העבר, מעוניין לשמוע רק על מכשירים שנמצאים מינימום שנה בשוק, רצוי שנה וחצי
@נתן-מרדכי-שלום גם אני מצטרף, אני מחזיק שנה וחצי 4X4 ומאוד מרוצה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות