בעיה | תגובה ל גם לכם ESET נהיה לא חוקי? זה מה שתעשו
-
תגובה לכאן
ניסיתי לשמור את הקובץ בתיקיית SYSTEM 32 והוא כותב שאין לי הרשאת ניהול לשמור בתיקייה הזאת וצריך אישור של מנהל המערכת (ה"ה אני) אז שמרתי אותו במסמכים, וכשאני מעדכן אותו הוא כותב לי עדכון המודולים נכשל. זה קשור לזה שלא שמרתי בתיקייה הנכונה או למשהו אחר?
(אגב, יש מקום רשמי לתגובות על הנושא הנ"ל?)
@יוסי-מחשבים -
תגובה לכאן
ניסיתי לשמור את הקובץ בתיקיית SYSTEM 32 והוא כותב שאין לי הרשאת ניהול לשמור בתיקייה הזאת וצריך אישור של מנהל המערכת (ה"ה אני) אז שמרתי אותו במסמכים, וכשאני מעדכן אותו הוא כותב לי עדכון המודולים נכשל. זה קשור לזה שלא שמרתי בתיקייה הנכונה או למשהו אחר?
(אגב, יש מקום רשמי לתגובות על הנושא הנ"ל?)
@יוסי-מחשבים@לאצי כתב בבעיה | תגובה ל גם לכם ESET נהיה לא חוקי? זה מה שתעשו:
ניסיתי לשמור את הקובץ בתיקיית SYSTEM 32
למה?
-
@לאצי כתב בבעיה | תגובה ל גם לכם ESET נהיה לא חוקי? זה מה שתעשו:
ניסיתי לשמור את הקובץ בתיקיית SYSTEM 32
למה?
@יוסי-מחשבים כי זה מה שרואים בסרטון ההדרכה. אבל בכל אופן לא נראה שזה שלא שמרתי את זה שם קשור לזה שהוא לא מצליח לעדכן הגדרות מהקובץ המיובא.
-
@יוסי-מחשבים כי זה מה שרואים בסרטון ההדרכה. אבל בכל אופן לא נראה שזה שלא שמרתי את זה שם קשור לזה שהוא לא מצליח לעדכן הגדרות מהקובץ המיובא.
@לאצי כתב בבעיה | תגובה ל גם לכם ESET נהיה לא חוקי? זה מה שתעשו:
@יוסי-מחשבים כי זה מה שרואים בסרטון ההדרכה. אבל בכל אופן לא נראה שזה שלא שמרתי את זה שם קשור לזה שהוא לא מצליח לעדכן הגדרות מהקובץ המיובא.
בהתקנת הגירסה האחרונה אין צורך ביבוא הגדרות
(בהוראות רק הבאתי את השלב בו ניתן לבחור בקובץ XML, לא התכוונתי לציים מיקום)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות