דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג

בקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
21 פוסטים 5 כותבים 1.6k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד מנותק
    ד מנותק
    דוכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש לי תוכנת IDM פרוצה, ולאחרונה כל נסיון הורדה מקפיץ לי את החלון הזה של התוכנה https://www.internetdownloadmanager.com/download2.html?rf=c2&lng=iw

    שעושה רושם שהשורה המודגשת בו היא העיקרית... דהיינו הם עלו על כך שהקובץ פרוץ.
    א. האם ניתן לתקן את המצב?
    ב. אם לא - יש פריצה אחרת שעדיין עובדת?
    תודה

    משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד דוכי

      יש לי תוכנת IDM פרוצה, ולאחרונה כל נסיון הורדה מקפיץ לי את החלון הזה של התוכנה https://www.internetdownloadmanager.com/download2.html?rf=c2&lng=iw

      שעושה רושם שהשורה המודגשת בו היא העיקרית... דהיינו הם עלו על כך שהקובץ פרוץ.
      א. האם ניתן לתקן את המצב?
      ב. אם לא - יש פריצה אחרת שעדיין עובדת?
      תודה

      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @דוכי
      לקרוא את זה
      ויש שם קישור
      https://mitmachim.top/post/752676

      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • משה מזרחימ משה מזרחי

        @דוכי
        לקרוא את זה
        ויש שם קישור
        https://mitmachim.top/post/752676

        ד מנותק
        ד מנותק
        דוכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @משה-מזרחי כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

        @דוכי
        לקרוא את זה
        ויש שם קישור
        https://mitmachim.top/post/752676

        ראיתי שם אפשרות התקנה. אתה מתכוין לומר שאסיר את התוכנה ואתקין מחדש?

        י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ד דוכי

          @משה-מזרחי כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

          @דוכי
          לקרוא את זה
          ויש שם קישור
          https://mitmachim.top/post/752676

          ראיתי שם אפשרות התקנה. אתה מתכוין לומר שאסיר את התוכנה ואתקין מחדש?

          י. פל.י מנותק
          י. פל.י מנותק
          י. פל.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
          #4

          @דוכי
          תשדרג, ואז תריץ בפוואר-של:

          irm https://massgrave.dev/ias | iex
          

          גאה להיות חלק:
          otzaria.org

          ד י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • י. פל.י י. פל.

            @דוכי
            תשדרג, ואז תריץ בפוואר-של:

            irm https://massgrave.dev/ias | iex
            
            ד מנותק
            ד מנותק
            דוכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @י-פל כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

            @דוכי
            תשדרג, ואז תריץ בפוואר-של:
            irm https://massgrave.dev/ias | iex

            אפשר בעברית?😊

            יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד דוכי

              @י-פל כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

              @דוכי
              תשדרג, ואז תריץ בפוואר-של:
              irm https://massgrave.dev/ias | iex

              אפשר בעברית?😊

              יוסף אלחנןי מנותק
              יוסף אלחנןי מנותק
              יוסף אלחנן
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @דוכי כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

              @י-פל כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

              @דוכי
              תשדרג, ואז תריץ בפוואר-של:
              irm https://massgrave.dev/ias | iex

              אפשר בעברית?😊

              הוא מתכוון להריץ את הקוד הזה

              irm https://massgrave.dev/ias | iex
              
              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                @דוכי כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                @י-פל כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                @דוכי
                תשדרג, ואז תריץ בפוואר-של:
                irm https://massgrave.dev/ias | iex

                אפשר בעברית?😊

                הוא מתכוון להריץ את הקוד הזה

                irm https://massgrave.dev/ias | iex
                
                ד מנותק
                ד מנותק
                דוכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                @דוכי כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                @י-פל כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                @דוכי
                תשדרג, ואז תריץ בפוואר-של:
                irm https://massgrave.dev/ias | iex

                אפשר בעברית?😊

                הוא מתכוון להריץ את הקוד הזה

                irm https://massgrave.dev/ias | iex
                

                הכוונה בשורת הפקודה?

                יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י. פל.י י. פל.

                  @דוכי
                  תשדרג, ואז תריץ בפוואר-של:

                  irm https://massgrave.dev/ias | iex
                  
                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @י-פל כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                  בפוואר-של:

                  !

                  גאה להיות חלק:
                  otzaria.org

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ד דוכי

                    @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                    @דוכי כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                    @י-פל כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                    @דוכי
                    תשדרג, ואז תריץ בפוואר-של:
                    irm https://massgrave.dev/ias | iex

                    אפשר בעברית?😊

                    הוא מתכוון להריץ את הקוד הזה

                    irm https://massgrave.dev/ias | iex
                    

                    הכוונה בשורת הפקודה?

                    יוסף אלחנןי מנותק
                    יוסף אלחנןי מנותק
                    יוסף אלחנן
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @דוכי
                    תעשה חיפוש למטה, PowerShell
                    d4c2f7a1-90bc-4b18-a07d-76206f34d8f7-image.png

                    תריץ אותו בOpen (או 'פתח' 😉 )

                    בחלון שיפתח לך, תריץ את הקוד הזה

                    irm https://massgrave.dev/ias | iex
                    

                    אגב, אם אתה מעתיק את הקוד ללוח, אז בחלון של הPowerShell מספיק קליק ימני של העכבר כדי להעתיק את הקוד מהלוח...

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                      @דוכי
                      תעשה חיפוש למטה, PowerShell
                      d4c2f7a1-90bc-4b18-a07d-76206f34d8f7-image.png

                      תריץ אותו בOpen (או 'פתח' 😉 )

                      בחלון שיפתח לך, תריץ את הקוד הזה

                      irm https://massgrave.dev/ias | iex
                      

                      אגב, אם אתה מעתיק את הקוד ללוח, אז בחלון של הPowerShell מספיק קליק ימני של העכבר כדי להעתיק את הקוד מהלוח...

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דוכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                      irm https://massgrave.dev/ias | iex
                      Spoiler

                      אגב, אם אתה מעתיק את הקוד ללוח, אז בחלון של הPowerShell מספיק קליק ימני של העכבר כדי להעתיק את הקוד מהלוח...

                      תודה על ההסבר המפורט!

                      זו התגובה:
                      b79c8c35-2733-4be7-919c-4e23dcf3c357-image.png

                      יוסף אלחנןי י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ד דוכי

                        @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                        irm https://massgrave.dev/ias | iex
                        Spoiler

                        אגב, אם אתה מעתיק את הקוד ללוח, אז בחלון של הPowerShell מספיק קליק ימני של העכבר כדי להעתיק את הקוד מהלוח...

                        תודה על ההסבר המפורט!

                        זו התגובה:
                        b79c8c35-2733-4be7-919c-4e23dcf3c357-image.png

                        יוסף אלחנןי מנותק
                        יוסף אלחנןי מנותק
                        יוסף אלחנן
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
                        #11

                        @דוכי אני לא יודע בדיוק...

                        אולי הוא התכוון שתעשה 4, להוריד מחדש את הIDM
                        🤷‍♂️

                        בכל אופן חכה ל @י-פל הוא זה שהציע, כנראההוא יודע מה לבחור...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד דוכי

                          @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                          irm https://massgrave.dev/ias | iex
                          Spoiler

                          אגב, אם אתה מעתיק את הקוד ללוח, אז בחלון של הPowerShell מספיק קליק ימני של העכבר כדי להעתיק את הקוד מהלוח...

                          תודה על ההסבר המפורט!

                          זו התגובה:
                          b79c8c35-2733-4be7-919c-4e23dcf3c357-image.png

                          י. פל.י מנותק
                          י. פל.י מנותק
                          י. פל.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
                          #12

                          @דוכי
                          2
                          ואז 9
                          אפשר לתרגם...
                          אקטיב זה הפעלה...

                          גאה להיות חלק:
                          otzaria.org

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • י. פל.י י. פל.

                            @דוכי
                            2
                            ואז 9
                            אפשר לתרגם...
                            אקטיב זה הפעלה...

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דוכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @י-פל כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                            @דוכי
                            2
                            ואז 9
                            אפשר לתרגם...
                            אקטיב זה הפעלה...

                            עשיתי ככל אשר ציויתני...
                            36d400a4-0845-44cb-8cf0-1885d0765a90-image.png

                            ועדיין מקפיץ לי הודעה לעדכן את התוכנה וכו'.

                            E י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ד דוכי

                              @י-פל כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                              @דוכי
                              2
                              ואז 9
                              אפשר לתרגם...
                              אקטיב זה הפעלה...

                              עשיתי ככל אשר ציויתני...
                              36d400a4-0845-44cb-8cf0-1885d0765a90-image.png

                              ועדיין מקפיץ לי הודעה לעדכן את התוכנה וכו'.

                              E מנותק
                              E מנותק
                              ejay
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @דוכי
                              תנסה
                              kkk.jpg
                              קישור
                              חייב לנטרל אנטיוירוס

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • E ejay

                                @דוכי
                                תנסה
                                kkk.jpg
                                קישור
                                חייב לנטרל אנטיוירוס

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דוכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @ejay כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                                @דוכי
                                תנסה
                                kkk.jpg
                                קישור
                                חייב לנטרל אנטיוירוס

                                אופסס..
                                בדקנו, ולצערנו התוכן באתר זה לא טוב...

                                יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דוכי

                                  @ejay כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                                  @דוכי
                                  תנסה
                                  kkk.jpg
                                  קישור
                                  חייב לנטרל אנטיוירוס

                                  אופסס..
                                  בדקנו, ולצערנו התוכן באתר זה לא טוב...

                                  יוסף אלחנןי מנותק
                                  יוסף אלחנןי מנותק
                                  יוסף אלחנן
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @דוכי זה הקובץ שיש שם
                                  IDM.Toolbox.v4.6-sledge101.rar

                                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                                    @דוכי זה הקובץ שיש שם
                                    IDM.Toolbox.v4.6-sledge101.rar

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דוכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                                    @דוכי זה הקובץ שיש שם
                                    IDM.Toolbox.v4.6-sledge101.rar

                                    האנטיוירוס מיד חסם אותו. אתה בטוח שהוא קובץ בטוח ואפשר להשבית את האנטיוירוס?

                                    יוסף אלחנןי E 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ד דוכי

                                      @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                                      @דוכי זה הקובץ שיש שם
                                      IDM.Toolbox.v4.6-sledge101.rar

                                      האנטיוירוס מיד חסם אותו. אתה בטוח שהוא קובץ בטוח ואפשר להשבית את האנטיוירוס?

                                      יוסף אלחנןי מנותק
                                      יוסף אלחנןי מנותק
                                      יוסף אלחנן
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @דוכי את זה תשאל את @ejay

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ד דוכי

                                        @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                                        @דוכי זה הקובץ שיש שם
                                        IDM.Toolbox.v4.6-sledge101.rar

                                        האנטיוירוס מיד חסם אותו. אתה בטוח שהוא קובץ בטוח ואפשר להשבית את האנטיוירוס?

                                        E מנותק
                                        E מנותק
                                        ejay
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @דוכי
                                        אני לא יכול לקחת אחריות תראה סריקה
                                        הוא מזוהה כHackTool שזה לפי דעתי תקין

                                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • E ejay

                                          @דוכי
                                          אני לא יכול לקחת אחריות תראה סריקה
                                          הוא מזוהה כHackTool שזה לפי דעתי תקין

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דוכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @ejay כתב בבקשת מידע | תוכנת IDM הפסיקה לפעול, ומבקשת שדרוג:

                                          @דוכי
                                          אני לא יכול לקחת אחריות תראה סריקה
                                          הוא מזוהה כHackTool שזה לפי דעתי תקין

                                          תשים לב בסריקה שם שיש מזהים את זה כטרויאני וזדוני.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר