בירור | טלפון מתקפל חצי טאצ
-
האם יש מישהו שמכיר את הטלפון המתקפל החצי טאצ יש אותו להרבה אמריקיאים וחוצניקים
איפה אפשר לקנות כזה טלפון
והאם הוא טוב
תודה רבה
אם אפשר זה קצת דחוף ! -
@הסקרן כתב בבירור | טלפון מתקפל חצי טאצ:
אתה יודע אם זה מעבד MTK?
והאם זה תומך בתדרים בארץ?
וכמובן שצריך למצוא את המשווק הראשי של זה, אם זה אליבאבא, או משהו כזה, כי 350 דולר למכשיר הזה זה הזוי!! -
יש לי של LG מתקפל תשלח לי הודעה למייל אשלח לך תמונות yakov22092925@gmail.com
-
יש לי של LG מתקפל תשלח לי הודעה למייל אשלח לך תמונות yakov22092925@gmail.com
-
@הסקרן כתב בבירור | טלפון מתקפל חצי טאצ:
אתה יודע אם זה מעבד MTK?
והאם זה תומך בתדרים בארץ?
וכמובן שצריך למצוא את המשווק הראשי של זה, אם זה אליבאבא, או משהו כזה, כי 350 דולר למכשיר הזה זה הזוי!!@דודי-ענהאל לא mtk.
תומך בתדרים בארץ
וא"א למצוא באליבאבא זה מישהו פרטי שבנה את זה -
התכתבתי עם POM ואמרו לי שהמכשיר לא יכול לתמוך הקומה הכשירה
(לכאורה בגלל אימיי, ונראה שלא ניתן לשנות אימיי...) -
התכתבתי עם POM ואמרו לי שהמכשיר לא יכול לתמוך הקומה הכשירה
(לכאורה בגלל אימיי, ונראה שלא ניתן לשנות אימיי...)@דודי-ענהאל כתב בבירור | טלפון מתקפל חצי טאצ:
התכתבתי עם POM ואמרו לי שהמכשיר לא יכול לתמוך הקומה הכשירה
(לכאורה בגלל אימיי, ונראה שלא ניתן לשנות אימיי...)אז תפרוץ את הסים
@cool התותח יכול לעזור לך בזה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות