עזרה | עזרה בהתקנת וידנוס על מכונה וירטואלית
-
אני מנסה להתקין את הוינדוס שהובא כאן על מכונה וירטואלית (VMware), ולא מצליח, הקובץ לא עולה...
יש לציין שאני התקנתי את הקובץ הזה (ISO) מס' פעמים על המכונה, ומעולם לא נתקלתי בבעיה. -
ע עימוד לכל עמוד סימן נושא זה כשאלה ב
-
אני מנסה להתקין את הוינדוס שהובא כאן על מכונה וירטואלית (VMware), ולא מצליח, הקובץ לא עולה...
יש לציין שאני התקנתי את הקובץ הזה (ISO) מס' פעמים על המכונה, ומעולם לא נתקלתי בבעיה.@עימוד-לכל-עמוד כנראה אתה לא עושה תקין משהו בהגדרות של המכונה כדי להפעיל את זה.
נסה את השיטת הזאת ותעדכן אותי:
https://mitmachim.top/topic/22376/מדריך-איך-להריץ-כל-קובץ-iso-במכונה-וירטואלית-vmware-ודברים-נלווים?_=1727336013112 -
@עימוד-לכל-עמוד כנראה אתה לא עושה תקין משהו בהגדרות של המכונה כדי להפעיל את זה.
נסה את השיטת הזאת ותעדכן אותי:
https://mitmachim.top/topic/22376/מדריך-איך-להריץ-כל-קובץ-iso-במכונה-וירטואלית-vmware-ודברים-נלווים?_=1727336013112@KINGYOS
כמובן שניסיתי גם את השיטה הזו.... -
@עימוד-לכל-עמוד כנראה אתה לא עושה תקין משהו בהגדרות של המכונה כדי להפעיל את זה.
נסה את השיטת הזאת ותעדכן אותי:
https://mitmachim.top/topic/22376/מדריך-איך-להריץ-כל-קובץ-iso-במכונה-וירטואלית-vmware-ודברים-נלווים?_=1727336013112 -
ע עימוד לכל עמוד סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות