באג | חייב עזרה עם הוואטסאפ
-
@אנונימוס-דוס קרה לי גם המספר שלי עובד עכשיו רק בכשיר שלא עבר רוט
לא יעזור כלום או להחליף מספר או להחליף מכשיר
יש לך סינון על המכשיר וא"כ איזה@בית-דין-צדק יש לי רימון
-
@אנונימוס-דוס קרה לי גם המספר שלי עובד עכשיו רק בכשיר שלא עבר רוט
לא יעזור כלום או להחליף מספר או להחליף מכשיר
יש לך סינון על המכשיר וא"כ איזה@בית-דין-צדק כתב בבאג | חייב עזרה עם הוואטסאפ:
קרה לי גם המספר שלי עובד עכשיו רק בכשיר שלא עבר רוט
פשוט מסתירים מווצאפ את הרוט
-
יש לי את אותה הבעיה וניסתי להסתיר את הרוט לי זה לא עזר , אם למישהו זה קרה והצליח להתגבר על זה אשמח גם להסבר .
-
יש לי את אותה הבעיה וניסתי להסתיר את הרוט לי זה לא עזר , אם למישהו זה קרה והצליח להתגבר על זה אשמח גם להסבר .
@YAKOV1111 כתב בבאג | חייב עזרה עם הוואטסאפ:
יש לי את אותה הבעיה וניסתי להסתיר את הרוט לי זה לא עזר , אם למישהו זה קרה והצליח להתגבר על זה אשמח גם להסבר .
https://mitmachim.top/topic/51629/מדריך-הסתרת-רוט-magisk-מאפליקציות-תשלומים-ובנקים-ועוד
-
@בית-דין-צדק כתב בבאג | חייב עזרה עם הוואטסאפ:
קרה לי גם המספר שלי עובד עכשיו רק בכשיר שלא עבר רוט
פשוט מסתירים מווצאפ את הרוט
@ראובן-שבתי איך עושים את זה? אני תקוע...
-
@ראובן-שבתי איך עושים את זה? אני תקוע...
-
איזה קובץ לשים פה?
-
@ראובן-שבתי

מה אני אמור לשים פה? -
מישהו יכול לענות לי? אני כבר שבוע בלי וואצפ

-
א אנונימוס דוס סימן נושא זה כשאלה ב
-
מישהו יכול לענות לי? אני כבר שבוע בלי וואצפ

@אנונימוס-דוס כתב בבאג | חייב עזרה עם הוואטסאפ:
מישהו יכול לענות לי? אני כבר שבוע בלי וואצפ

יש לך הדרכה מפורטת
יש לך רוט? תתקין את המודול שהוא כותב במודולים ואז תסתיר לפי המדריך -
@אנונימוס-דוס כתב בבאג | חייב עזרה עם הוואטסאפ:
מישהו יכול לענות לי? אני כבר שבוע בלי וואצפ

יש לך הדרכה מפורטת
יש לך רוט? תתקין את המודול שהוא כותב במודולים ואז תסתיר לפי המדריך@ראובן-שבתי התקנתי. אבל אז אני אמור לבחור קובץ בשביל להתקין בפועל... ואין לי מושג מה אני אמור לבחור
-
@ראובן-שבתי התקנתי. אבל אז אני אמור לבחור קובץ בשביל להתקין בפועל... ואין לי מושג מה אני אמור לבחור
@אנונימוס-דוס כתב בבאג | חייב עזרה עם הוואטסאפ:
@ראובן-שבתי התקנתי. אבל אז אני אמור לבחור קובץ בשביל להתקין בפועל... ואין לי מושג מה אני אמור לבחור
קשה לי להסביר מרחוק
אם רצה שליטה מרחוק
תביא קוד מאנידסק -
@אנונימוס-דוס כתב בבאג | חייב עזרה עם הוואטסאפ:
@ראובן-שבתי התקנתי. אבל אז אני אמור לבחור קובץ בשביל להתקין בפועל... ואין לי מושג מה אני אמור לבחור
קשה לי להסביר מרחוק
אם רצה שליטה מרחוק
תביא קוד מאנידסק@ראובן-שבתי איך אפשר להשיג אותך בפרטי?
-
@ראובן-שבתי איך אפשר להשיג אותך בפרטי?
@אנונימוס-דוס כתב בבאג | חייב עזרה עם הוואטסאפ:
@ראובן-שבתי איך אפשר להשיג אותך בפרטי?
-
@אנונימוס-דוס כתב בבאג | חייב עזרה עם הוואטסאפ:
@ראובן-שבתי התקנתי. אבל אז אני אמור לבחור קובץ בשביל להתקין בפועל... ואין לי מושג מה אני אמור לבחור
קשה לי להסביר מרחוק
אם רצה שליטה מרחוק
תביא קוד מאנידסק@ראובן-שבתי זה לא קובץ אחיד , זה כל פלאפון לגופו?
-
@ראובן-שבתי זה לא קובץ אחיד , זה כל פלאפון לגופו?
@אנונימוס-דוס הצלחת לפתור את התקלה , אני כבר כמה חודשים מנסה ולא מצליח ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
