בירור | פקודה לנעילת/פתיחת לוח מגע
-
פוסט זה נמחק!
-
@aiib
אם אתה מתכוין ללוח מקשים מקלדת זה osk להריץ בCMD.אם אתה מתכוין ללוח מגע בכללי תנסה את זה
מבטל לוח מגע.BAT
מפעיל לוח מגע.BAT
(דורש הרשאות ניהול) -
@aiib
אם אתה מתכוין ללוח מקשים מקלדת זה osk להריץ בCMD.אם אתה מתכוין ללוח מגע בכללי תנסה את זה
מבטל לוח מגע.BAT
מפעיל לוח מגע.BAT
(דורש הרשאות ניהול)@ארץ-הצבי כתב בבירור | פקודה לנעילת/פתיחת לוח מגע:
@aiib
אם אתה מתכוין ללוח מקשים מקלדת זה osk להריץ בCMD.אם אתה מתכוין ללוח מגע בכללי תנסה את זה
מבטל לוח מגע.BAT
מפעיל לוח מגע.BAT
(דורש הרשאות ניהול)עכבר מגע
-
@aiib
אם אתה מתכוין ללוח מקשים מקלדת זה osk להריץ בCMD.אם אתה מתכוין ללוח מגע בכללי תנסה את זה
מבטל לוח מגע.BAT
מפעיל לוח מגע.BAT
(דורש הרשאות ניהול)@ארץ-הצבי כתב בבירור | פקודה לנעילת/פתיחת לוח מגע:
@aiib
אם אתה מתכוין ללוח מקשים מקלדת זה osk להריץ בCMD.אם אתה מתכוין ללוח מגע בכללי תנסה את זה
מבטל לוח מגע.BAT
מפעיל לוח מגע.BAT
(דורש הרשאות ניהול)לי לא עובד כרגע
-
ראיתי ש @es0583292679 פרסם באתר מכון כתר תורה תוכנה שעושה את זה
מנהל מסך מגע - סיסמא 123.rar -
ראיתי ש @es0583292679 פרסם באתר מכון כתר תורה תוכנה שעושה את זה
מנהל מסך מגע - סיסמא 123.rar
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות