האם ביצור תוכנה ניידת ניתן אח"כ להסיר את התוכנה
-
@אזלוש אמר בהאם ביצור תוכנה ניידת ניתן אח"כ להסיר את התוכנה:
תוכנה ניידת זה תוכנה שלא מותקנת אין מה להסיר פה צריך פשוט למחוק אותה
לא מדובר בתוכנה שכבר ניידת, מדובר בתוכנה שאני מתקין ולפי המדריך שהפנתי אליו היא הופכת לניידת, השאלה אם אחרי שהתקנתי והפכתי אותה לניידת, אני יכול להסיר אותה ולהשתמש רק בניידת [נראה לי שכן, אין סיבה שלא, אך אני מעוניין להיות בטוח לפני הפעולה].
-
@אזלוש אמר בהאם ביצור תוכנה ניידת ניתן אח"כ להסיר את התוכנה:
תוכנה ניידת זה תוכנה שלא מותקנת אין מה להסיר פה צריך פשוט למחוק אותה
לא מדובר בתוכנה שכבר ניידת, מדובר בתוכנה שאני מתקין ולפי המדריך שהפנתי אליו היא הופכת לניידת, השאלה אם אחרי שהתקנתי והפכתי אותה לניידת, אני יכול להסיר אותה ולהשתמש רק בניידת [נראה לי שכן, אין סיבה שלא, אך אני מעוניין להיות בטוח לפני הפעולה].
@אהרן אמר בהאם ביצור תוכנה ניידת ניתן אח"כ להסיר את התוכנה:
@אזלוש אמר בהאם ביצור תוכנה ניידת ניתן אח"כ להסיר את התוכנה:
תוכנה ניידת זה תוכנה שלא מותקנת אין מה להסיר פה צריך פשוט למחוק אותה
לא מדובר בתוכנה שכבר ניידת, מדובר בתוכנה שאני מתקין ולפי המדריך שהפנתי אליו היא הופכת לניידת, השאלה אם אחרי שהתקנתי והפכתי אותה לניידת, אני יכול להסיר אותה ולהשתמש רק בניידת [נראה לי שכן, אין סיבה שלא, אך אני מעוניין להיות בטוח לפני הפעולה].
@אזלוש אמר בהאם ביצור תוכנה ניידת ניתן אח"כ להסיר את התוכנה:
אני בטוח שכן אחרת מה התוכנה הניידת שווה?
ברור!!!! אין שום קשר (וזה מקביל לשאלה ששאלנו שהיינו ילדים ורק שמענו על המחשב, 'אם העתקתי חומר ומחקתי את המקור האם ההעתק גם נמחק???' ....)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות