בירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?
-
שאלה לכל מי שיש לו ניסיון בתחום:
האם נטפרי על טאבלט - מסנן חזק יותר מסייפטק (כמובן במסלול הכי שמור)?. -
שאלה לכל מי שיש לו ניסיון בתחום:
האם נטפרי על טאבלט - מסנן חזק יותר מסייפטק (כמובן במסלול הכי שמור)?.@דודי-ענהאל כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
שאלה לכל מי שיש לו ניסיון בתחום:
האם נטפרי על טאבלט - מסנן חזק יותר מסייפטק (כמובן במסלול הכי שמור)?.נטפרי על טאבלט מסנן כמו נטפרי במחשב,
בלי תקלות בכלל, -
@דודי-ענהאל כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
שאלה לכל מי שיש לו ניסיון בתחום:
האם נטפרי על טאבלט - מסנן חזק יותר מסייפטק (כמובן במסלול הכי שמור)?.נטפרי על טאבלט מסנן כמו נטפרי במחשב,
בלי תקלות בכלל,@אברהם-א כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
@דודי-ענהאל כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
שאלה לכל מי שיש לו ניסיון בתחום:
האם נטפרי על טאבלט - מסנן חזק יותר מסייפטק (כמובן במסלול הכי שמור)?.נטפרי על טאבלט מסנן כמו נטפרי במחשב,
בלי תקלות בכלל,כתוב שאין אפליקציית זום!
אבל בדפדפן זה כן נפתח? -
@אברהם-א כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
@דודי-ענהאל כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
שאלה לכל מי שיש לו ניסיון בתחום:
האם נטפרי על טאבלט - מסנן חזק יותר מסייפטק (כמובן במסלול הכי שמור)?.נטפרי על טאבלט מסנן כמו נטפרי במחשב,
בלי תקלות בכלל,כתוב שאין אפליקציית זום!
אבל בדפדפן זה כן נפתח?@דודי-ענהאל כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
@אברהם-א כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
@דודי-ענהאל כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
שאלה לכל מי שיש לו ניסיון בתחום:
האם נטפרי על טאבלט - מסנן חזק יותר מסייפטק (כמובן במסלול הכי שמור)?.נטפרי על טאבלט מסנן כמו נטפרי במחשב,
בלי תקלות בכלל,כתוב שאין אפליקציית זום!
אבל בדפדפן זה כן נפתח?לא יודע,
אם אתה רוצה תשלח לי קישור למייל -
@אברהם-א כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
@דודי-ענהאל כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
שאלה לכל מי שיש לו ניסיון בתחום:
האם נטפרי על טאבלט - מסנן חזק יותר מסייפטק (כמובן במסלול הכי שמור)?.נטפרי על טאבלט מסנן כמו נטפרי במחשב,
בלי תקלות בכלל,כתוב שאין אפליקציית זום!
אבל בדפדפן זה כן נפתח?@דודי-ענהאל כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
כתוב שאין אפליקציית זום!
אבל בדפדפן זה כן נפתח?לא יודע איפה כתוב.
אצלי יש טאבלט עם נטפרי וויפרי, ויש לי אפליקציית זום עובדת.
זה עובד גם בדפדפן, קצת צולע אבל. -
@דודי-ענהאל כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
כתוב שאין אפליקציית זום!
אבל בדפדפן זה כן נפתח?לא יודע איפה כתוב.
אצלי יש טאבלט עם נטפרי וויפרי, ויש לי אפליקציית זום עובדת.
זה עובד גם בדפדפן, קצת צולע אבל.@הרוששיבע כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
@דודי-ענהאל כתב בבירור | שאלה על סינון לטאבלט: נטפרי - או - סייפטק?:
כתוב שאין אפליקציית זום!
אבל בדפדפן זה כן נפתח?לא יודע איפה כתוב.
אצלי יש טאבלט עם נטפרי וויפרי, ויש לי אפליקציית זום עובדת.
זה עובד גם בדפדפן, קצת צולע אבל.@דודי-ענהאל
הוא צודק,
אפשר להוריד זום מהחנות של נטפרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות