בקשת מידע | אני מעוניין בבקרת הורים לווינדוס 10 ללא צורך ברשת וחשבון ועם סיסמא ראשית, חברים אני צריך את עזרתכם זה דחוף!
-
עד היום השתמשתי בווינדוס 7 אבל מכיון שחלק מהתכונות לא נתמכות בווינדוס 7 אני נאלץ לעבור לווינדוס 10 השאלה האם קיים משהו כמו הבקרת הורים של ווינדוס 7 בלי צורך ברשת וחשבון מייקרוספט.
ואם לא אולי משהו יודע איך אני יכול להגביל שמשתמשים אחרים לא יוכלו להיכנס להגדרות בכלל ולהסרת והתקנת תוכנה. (ראיתי שקיים כזה דבר...). -
עד היום השתמשתי בווינדוס 7 אבל מכיון שחלק מהתכונות לא נתמכות בווינדוס 7 אני נאלץ לעבור לווינדוס 10 השאלה האם קיים משהו כמו הבקרת הורים של ווינדוס 7 בלי צורך ברשת וחשבון מייקרוספט.
ואם לא אולי משהו יודע איך אני יכול להגביל שמשתמשים אחרים לא יוכלו להיכנס להגדרות בכלל ולהסרת והתקנת תוכנה. (ראיתי שקיים כזה דבר...).@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | אני מעוניין בבקרת הורים לווינדוס 10 ללא צורך ברשת וחשבון ועם סיסמא ראשית, חברים אני צריך את עזרתכם זה דחוף!:
ואם לא אולי משהו יודע איך אני יכול להגביל שמשתמשים אחרים לא יוכלו להיכנס להגדרות בכלל ולהסרת והתקנת תוכנה. (ראיתי שקיים כזה דבר...).
תעשה סיסמה לחשבון מנהל ותפתח חשבון חדש רגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות