עזרה | דחוף! יש דרך לשחזר קבצים מכרטיס שפורמת ואז התמלא בקבצים חדשים?
-
אח שלי נלחם בג'נין ולקח איתו מצלמה דיגיטלית וצילם בה תמונות בנפח 1gb ואז בטעות פירמט.
ואז בהדרכת הפורום הזה שיחזרתי חלק מהקבצים אבל עשיתי טעות טראגית וקבעתי שהקבצים המשוחזרים יכנסו לsd של המצלמה זה שיחזר חלק קטן מהתמונות והשאר (לפי מה שהבנתי עכשיו בפורום) כנראה נמחק לצמיתות
מה לעשות?!!! זה פתיר?
יש מישהו שיכול לשחזר את זה? (כמובן בתשלום)זה ממש ממש חשוב לאחי יש לו שם תמונות עם חברים שנפצעו ואוה ממש צריך את זה.
תודה רבה רבה -
ב בבא סימן נושא זה כשאלה ב
-
אח שלי נלחם בג'נין ולקח איתו מצלמה דיגיטלית וצילם בה תמונות בנפח 1gb ואז בטעות פירמט.
ואז בהדרכת הפורום הזה שיחזרתי חלק מהקבצים אבל עשיתי טעות טראגית וקבעתי שהקבצים המשוחזרים יכנסו לsd של המצלמה זה שיחזר חלק קטן מהתמונות והשאר (לפי מה שהבנתי עכשיו בפורום) כנראה נמחק לצמיתות
מה לעשות?!!! זה פתיר?
יש מישהו שיכול לשחזר את זה? (כמובן בתשלום)זה ממש ממש חשוב לאחי יש לו שם תמונות עם חברים שנפצעו ואוה ממש צריך את זה.
תודה רבה רבה@בבא @מתכנת-חובב עושה את זה בתשלום סימלי
חכה שיגיב -
כרטיס דיגטאלי עם כן קשה לי לומר שיש מה לעשות אפילו בתשלום אבל תנסה את @משחזר-מידע ואו את @מתכנת-חובב שאותו אפשר להשיג גםב egozkokus1 בגימייל
כמה אחוז מהכרטיס התמלא
-
אח שלי נלחם בג'נין ולקח איתו מצלמה דיגיטלית וצילם בה תמונות בנפח 1gb ואז בטעות פירמט.
ואז בהדרכת הפורום הזה שיחזרתי חלק מהקבצים אבל עשיתי טעות טראגית וקבעתי שהקבצים המשוחזרים יכנסו לsd של המצלמה זה שיחזר חלק קטן מהתמונות והשאר (לפי מה שהבנתי עכשיו בפורום) כנראה נמחק לצמיתות
מה לעשות?!!! זה פתיר?
יש מישהו שיכול לשחזר את זה? (כמובן בתשלום)זה ממש ממש חשוב לאחי יש לו שם תמונות עם חברים שנפצעו ואוה ממש צריך את זה.
תודה רבה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות