בקשת מידע | אני מעוניינת להתקין וואטסאפ על המחשב דרך אימולטור.
-
איזה אימולטור מומלץ?
וכדי שאדע בטוח: אפשר גם אם אין מכשיר חכם או טאבלט? אם כן, אשמח להדרכה איך עושים את זה.תודה מראש לכל תשובה.
@א-וייס נראה לי בפוסט הזה יש את כל המידע
-
איזה אימולטור מומלץ?
וכדי שאדע בטוח: אפשר גם אם אין מכשיר חכם או טאבלט? אם כן, אשמח להדרכה איך עושים את זה.תודה מראש לכל תשובה.
@א-וייס בעיקרון אפשר...
אבל אם יש לך נטפרי אז זה לא יעבוד (אאל"ט, אפילו שיש לך אישור לווטסאפ ווב...)
כמובן, תצטרך לאמת איזהשהו מספר טלפון על ידי SMS או שיחה...
לגבי המלצה על אימולטור, אני חושב שכדאי לך את זה BlueStacks, אבל אני לא כל כך מתמצא באימולטורים, אז אולי עוד מעט מישהו ייתן לך עוד כיוונים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
