בקשת מידע | איך להגדיר מצלמה G16 קנון
-
מישהו יודע איך מגדירים במצלמה G16 שיצא תמונות ברורות וחדות (בעיקרון זה מצמלה מאוד איכותית ויקרה רק שאני לא מצליח להוציא תמונות יפות כ"כ כי אני צריך להגדיר ואני לא יודע)
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי או להפנות אותי למישהו
תודה רבה -
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי
זה מאוד דחוף לי
תודה רבה! -
מישהו יודע איך מגדירים במצלמה G16 שיצא תמונות ברורות וחדות (בעיקרון זה מצמלה מאוד איכותית ויקרה רק שאני לא מצליח להוציא תמונות יפות כ"כ כי אני צריך להגדיר ואני לא יודע)
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי או להפנות אותי למישהו
תודה רבה@ברוך-קליין כתב בבקשת מידע | איך להגדיר מצלמה G16 קנון:
מצמלה מאוד איכותית
זה מצלמה בת 11 שנים עם 12 מגה פיקסל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות