תגובות למדריך שינוי תמונת פתיח
-
@תמיד-עוזר לא כ"כ קשור לנושא...
-
@שניאור-שמח יש מצב לדף הבית של התוכנה או לגרסה יותר מעודכנת?
-
@שניאור-שמח יש מצב לדף הבית של התוכנה או לגרסה יותר מעודכנת?
@תמיד-עוזר כתב בתגובות למדריך שינוי תמונת פתיח:
@שניאור-שמח יש מצב לדף הבית של התוכנה או לגרסה יותר מעודכנת?
אין לי מושג
אני העליתי את התוכנה מפוסט אחר -
@תמיד-עוזר כתב בתגובות למדריך שינוי תמונת פתיח:
@שניאור-שמח יש מצב לדף הבית של התוכנה או לגרסה יותר מעודכנת?
אין לי מושג
אני העליתי את התוכנה מפוסט אחר@שניאור-שמח כתב בתגובות למדריך שינוי תמונת פתיח:
@תמיד-עוזר כתב בתגובות למדריך שינוי תמונת פתיח:
@שניאור-שמח יש מצב לדף הבית של התוכנה או לגרסה יותר מעודכנת?
אין לי מושג
אני העליתי את התוכנה מפוסט אחרמאיזה פוסט?
-
@עם-ישראל-חיי כתב בתגובות למדריך שנינוי תמונת פתיח:
אחרי שהתקנתי את התוכנה וחיברתי את המכשיר ולחצתי על Load לא הבנתי מה לעשות
יש לך את הקובץ PAC?
@שניאור-שמח לא אין לי את הקובץ
יש מצב אתה יותר מפרט עליו -
@שניאור-שמח לא אין לי את הקובץ
יש מצב אתה יותר מפרט עליו@אברהם-8 אז תוריד מהפורום
PAC זה הגרסה, ובשביל לערוך את התמונה צריך את הגרסה.. -
תגובה: מדריך | שינוי תמונת פתיח
כאן תוכלו להגיב על המדריך!
@שניאור-שמח אני לא מצליח לייבא את התקייה ואני צריך להחליף את הקבצים ידנית.
-
@שניאור-שמח אני לא מצליח לייבא את התקייה ואני צריך להחליף את הקבצים ידנית.
@המתעניין1 כתב בתגובות למדריך שינוי תמונת פתיח:
@שניאור-שמח אני לא מצליח לייבא את התקייה ואני צריך להחליף את הקבצים ידנית.
תפרט
-
@המתעניין1 כתב בתגובות למדריך שינוי תמונת פתיח:
@שניאור-שמח אני לא מצליח לייבא את התקייה ואני צריך להחליף את הקבצים ידנית.
תפרט
@שניאור-שמח זה מה שאני מקבל
במקום לקבל את זה 
ואז אני צריך להחליף אחד אחד ב- REPALCE -
@שניאור-שמח זה מה שאני מקבל
במקום לקבל את זה 
ואז אני צריך להחליף אחד אחד ב- REPALCE@המתעניין1 לא יודע, מוזר
-
מישהו יודע איפה אני צריך להעלות את הקובץ PAC?
-
מישהו יודע איפה אני צריך להעלות את הקובץ PAC?
@שמואל-הסיני כתב בתגובות למדריך שינוי תמונת פתיח:
מישהו יודע איפה אני צריך להעלות את הקובץ PAC?
אתה אמור להעלות את קובץ הMMI
-
@למה-באתי מהו קובץ הMMI אני יודע כרגע רק להכניס את קובץ ה PAC לתוכנת הצריבה הרגילה אבל זה לא עוזר לי למצוא את התיקייה הזמנית בתוכנת ResOver
-
@למה-באתי מהו קובץ הMMI אני יודע כרגע רק להכניס את קובץ ה PAC לתוכנת הצריבה הרגילה אבל זה לא עוזר לי למצוא את התיקייה הזמנית בתוכנת ResOver
@שמואל-הסיני כתב בתגובות למדריך שינוי תמונת פתיח:
@למה-באתי מהו קובץ הMMI אני יודע כרגע רק להכניס את קובץ ה PAC לתוכנת הצריבה הרגילה אבל זה לא עוזר לי למצוא את התיקייה הזמנית בתוכנת ResOver
למה? תכנס לתקיית התוכנה ואז לתקיית הקבצMים ואז תראה את הMMI
-
@למה-באתי מהו קובץ הMMI אני יודע כרגע רק להכניס את קובץ ה PAC לתוכנת הצריבה הרגילה אבל זה לא עוזר לי למצוא את התיקייה הזמנית בתוכנת ResOver
@שמואל-הסיני אתה לוחץ על זה
ואז בוחר את הקובץ mmi res -
הסתדרתי כבר תודה רבה !! [אין לי מוניטין: ]
-
תגובה: מדריך | שינוי תמונת פתיח
כאן תוכלו להגיב על המדריך!
@שניאור-שמח באיזה קובץ נמצאים הקבצי שמע?
-
@שניאור-שמח באיזה קובץ נמצאים הקבצי שמע?
-
למישהו יש דרך להחליף את הסמלים של התפריט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות