אופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה
-
@גיחצי אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
סליחה
הקוד זה 1הקדמת אותי.
שמתי לב, בתיקיית הוינראר הצד שמאל - רשום הסיסמא לחילוץ.
תודה!

-
@גיחצי אתה בטוח שזה מתאים ל2010?
@חיים-כהן-1 אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
@גיחצי אתה בטוח שזה מתאים ל2010?
לפי מה שזכור לי כן אם זה לא עובד אני יעלה אחד אחר
-
@חיים-כהן-1 אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
@גיחצי אתה בטוח שזה מתאים ל2010?
לפי מה שזכור לי כן אם זה לא עובד אני יעלה אחד אחר
@גיחצי אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
@חיים-כהן-1 אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
@גיחצי אתה בטוח שזה מתאים ל2010?
לפי מה שזכור לי כן אם זה לא עובד אני יעלה אחד אחר
אם אני אעשה לפי ההוראות שרשום בפריצה, וזה לא יעבוד כפי ש @חיים-כהן-1 שאל,
האם אני יאבד את כל הקבצים שלי שעבדתי עם אופיס? -
@גיחצי אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
@חיים-כהן-1 אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
@גיחצי אתה בטוח שזה מתאים ל2010?
לפי מה שזכור לי כן אם זה לא עובד אני יעלה אחד אחר
אם אני אעשה לפי ההוראות שרשום בפריצה, וזה לא יעבוד כפי ש @חיים-כהן-1 שאל,
האם אני יאבד את כל הקבצים שלי שעבדתי עם אופיס? -
@גיחצי אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
@חברים תכלס הסתדרתה?
עדיין לא ניסיתי.
בעז"ה כשאנסה לפרוץ/להתקין, אודיע כאן בפורום בלי נדר.תודה!
-
@חברים אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
יש לי אופיס 2010 באנגלית, וכשפותחים וורד או שאר מוצרי האופיס, קופץ מיד חלון שכתוב 'הפעלת המוצר נכשלה'.
כשלוחצים על סמן ה-X החלונית נסגרת, ואפשר לעבוד עליו כרגיל.
(החלק העליון של המסך, השורה העליונה במסך היכן שרשום 'שם של הקובץ הפתוח' וכד' נשאר צבוע באדום... אפי לאחר הלחיצה על סמן ה-X).האם יש פתרון לזה?
בתודה מראש לכל המסייעים
סתם המלצה, כדאי לשדרג את זה וזה עולה גרושים, עיין[פה], ובעיקר ופוסט האחרון בנושא שם,
https://mitmachim.top/topic/7247/לכל-המעוניין-אופיס-חוקי-בזול?_=1592399371112) -
@גיחצי אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
@חיים-כהן-1 אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
@גיחצי אתה בטוח שזה מתאים ל2010?
לפי מה שזכור לי כן אם זה לא עובד אני יעלה אחד אחר
אם אני אעשה לפי ההוראות שרשום בפריצה, וזה לא יעבוד כפי ש @חיים-כהן-1 שאל,
האם אני יאבד את כל הקבצים שלי שעבדתי עם אופיס?@חברים אמר באופיס 2010 באנגלית - הפעלת המוצר נכשלה:
אם אני אעשה לפי ההוראות שרשום בפריצה, וזה לא יעבוד כפי ש @חיים-כהן-1 שאל,
האם אני יאבד את כל הקבצים שלי שעבדתי עם אופיס?אתה לא מאבד שום קובץ
הקבצים שלך שמורים במחשב והם לא קשורים לתוכנה עצמה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות