בעיה | מחשב חדש שלא נותן להתקין תוכנות
-
מחשב אסוס חדש,
לא נותן להתקין תוכנות:
מקפיץ הודעה כחולה שניתן רק מהחנות.
אין בהגדרות את האפשרות לשנות את זה.(לא בעיה במערכת ההפעלה, ניסיתי כמה)
אחר שיטוט בביוס הגעתי להגדרה שנקרית, STARTOP SRTINGS
ושם יש הגדרה שנקראת DISABLE DRIVER SIGNATURE ENFORSMENT
וכשאנ ימשנה את זה, ניתן להתקין אבל רק עד הפעלה הבאה של המחשב.
יצויין שגם אופיס לא עובד אלא אחרי שינוי ההגדרה. -
מחשב אסוס חדש,
לא נותן להתקין תוכנות:
מקפיץ הודעה כחולה שניתן רק מהחנות.
אין בהגדרות את האפשרות לשנות את זה.(לא בעיה במערכת ההפעלה, ניסיתי כמה)
אחר שיטוט בביוס הגעתי להגדרה שנקרית, STARTOP SRTINGS
ושם יש הגדרה שנקראת DISABLE DRIVER SIGNATURE ENFORSMENT
וכשאנ ימשנה את זה, ניתן להתקין אבל רק עד הפעלה הבאה של המחשב.
יצויין שגם אופיס לא עובד אלא אחרי שינוי ההגדרה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות