בעיה | מצלמה בשיחת וידיאו
-
מישהו יודע מה עושים אם כל פעם שאני נותן הרשאה למצלמה בשיחה זה סוגר את גוגל
-
מישהו יודע מה עושים אם כל פעם שאני נותן הרשאה למצלמה בשיחה זה סוגר את גוגל
@שמואל-רובין מה הכוונה סוגר את גוגל?
ניסית במצב נסתר? -
@שמואל-רובין מה הכוונה סוגר את גוגל?
ניסית במצב נסתר?@aiib אני במצב נסתר וזה סוגר גם את הנסתר וגם את הרגיל
-
@aiib אני במצב נסתר וזה סוגר גם את הנסתר וגם את הרגיל
@שמואל-רובין כתב בבעיה | מצלמה בשיחת וידיאו:
@aiib אני במצב נסתר וזה סוגר גם את הנסתר וגם את הרגיל
כמה זמן זה כבר? היה איזה עדכון לאחרונה?
-
@שמואל-רובין כתב בבעיה | מצלמה בשיחת וידיאו:
@aiib אני במצב נסתר וזה סוגר גם את הנסתר וגם את הרגיל
כמה זמן זה כבר? היה איזה עדכון לאחרונה?
@aiib לא ידוע לי שהיה עדכון והיום שמתי לב לזה פעם ראשונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות