בירור | אתר BuyMeCoffee
-
@r0l0gin ואני העלנו דפי BuyMeCoffee כדי שיהיה אפשר לתרום לנו\לקנות פיתוחים שלנו דרכם.
הדף שלו
https://buymeacoffee.com/r0l0gin
הדף שלי
https://buymeacoffee.com/ashiveredרבים התלוננו שהם לא מצליחים לתרום\לקנות, ונראה שיש בעיה באתר.
נטפרי אומרים שהם לא מזהים בעיות, אבל בפועל מבדיקות שלי זה נראה שכן קשור אליהם - אך אולי רק בחלק מהספקים.כרגע לי ולעוד מישהו יש בעיות עם 019.
אשמח שמי שיש לו בעיות, והוא בנטפרי, שיגיד, ובאיזה ספק הוא.
וכן אם יש מישהו בנטפרי שאין לו בעיות@מישהו12 כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:
הדף שלו
https://buymeacoffee.com/r0l0ginלא עובד ב019 נטפרי

@מישהו12 כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:

-
@מישהו12 כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:
הדף שלו
https://buymeacoffee.com/r0l0ginלא עובד ב019 נטפרי

@מישהו12 כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:

-
@r0l0gin ואני העלנו דפי BuyMeCoffee כדי שיהיה אפשר לתרום לנו\לקנות פיתוחים שלנו דרכם.
הדף שלו
https://buymeacoffee.com/r0l0gin
הדף שלי
https://buymeacoffee.com/ashiveredרבים התלוננו שהם לא מצליחים לתרום\לקנות, ונראה שיש בעיה באתר.
נטפרי אומרים שהם לא מזהים בעיות, אבל בפועל מבדיקות שלי זה נראה שכן קשור אליהם - אך אולי רק בחלק מהספקים.כרגע לי ולעוד מישהו יש בעיות עם 019.
אשמח שמי שיש לו בעיות, והוא בנטפרי, שיגיד, ובאיזה ספק הוא.
וכן אם יש מישהו בנטפרי שאין לו בעיות -
@TripleU כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:
@מישהו12
האם התרומה שלי עברה?כן, תודה רבה, אבל לא יכלתי להגיב לך בדיוק בגלל זה

-
@r0l0gin ואני העלנו דפי BuyMeCoffee כדי שיהיה אפשר לתרום לנו\לקנות פיתוחים שלנו דרכם.
הדף שלו
https://buymeacoffee.com/r0l0gin
הדף שלי
https://buymeacoffee.com/ashiveredרבים התלוננו שהם לא מצליחים לתרום\לקנות, ונראה שיש בעיה באתר.
נטפרי אומרים שהם לא מזהים בעיות, אבל בפועל מבדיקות שלי זה נראה שכן קשור אליהם - אך אולי רק בחלק מהספקים.כרגע לי ולעוד מישהו יש בעיות עם 019.
אשמח שמי שיש לו בעיות, והוא בנטפרי, שיגיד, ובאיזה ספק הוא.
וכן אם יש מישהו בנטפרי שאין לו בעיות -
@r0l0gin ואני העלנו דפי BuyMeCoffee כדי שיהיה אפשר לתרום לנו\לקנות פיתוחים שלנו דרכם.
הדף שלו
https://buymeacoffee.com/r0l0gin
הדף שלי
https://buymeacoffee.com/ashiveredרבים התלוננו שהם לא מצליחים לתרום\לקנות, ונראה שיש בעיה באתר.
נטפרי אומרים שהם לא מזהים בעיות, אבל בפועל מבדיקות שלי זה נראה שכן קשור אליהם - אך אולי רק בחלק מהספקים.כרגע לי ולעוד מישהו יש בעיות עם 019.
אשמח שמי שיש לו בעיות, והוא בנטפרי, שיגיד, ובאיזה ספק הוא.
וכן אם יש מישהו בנטפרי שאין לו בעיות -
@מישהו12
אני באתרוג והדף פתוח אבל יש בעיה בטעינה,
נראה בעיות ה CSS וכן נראה שחסר חלק / ברבה אלמנטים.מצרף את הדף כ PDF.
אשי ורד הוא מפתח אנדרואיד, ROM ואפליקציות מותאמות אישית
- Buymeacoffee.pdf@נעזר1000 כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:
@מישהו12
אני באתרוג והדף פתוח אבל יש בעיה בטעינה,
נראה בעיות ה CSS וכן נראה שחסר חלק / ברבה אלמנטים.מצרף את הדף כ PDF.
אשי ורד הוא מפתח אנדרואיד, ROM ואפליקציות מותאמות אישית
- Buymeacoffee.pdfתוסיף באזור האישי את האתר הזה לרשימה המותרת, ותראה שזה יסתדר...
-
@נעזר1000 כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:
@מישהו12
אני באתרוג והדף פתוח אבל יש בעיה בטעינה,
נראה בעיות ה CSS וכן נראה שחסר חלק / ברבה אלמנטים.מצרף את הדף כ PDF.
אשי ורד הוא מפתח אנדרואיד, ROM ואפליקציות מותאמות אישית
- Buymeacoffee.pdfתוסיף באזור האישי את האתר הזה לרשימה המותרת, ותראה שזה יסתדר...
@שניאור-שמח כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:
תוסיף באזור האישי
אני לא שולט על האיזור האישי,
יש לי קהילה שמנהלת לי את ההגדרות.אין לי עניין לסדר את זה אלא רק לעזור ל @מישהו12 להבין מה הבעיה.
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:
תוסיף באזור האישי
אני לא שולט על האיזור האישי,
יש לי קהילה שמנהלת לי את ההגדרות.אין לי עניין לסדר את זה אלא רק לעזור ל @מישהו12 להבין מה הבעיה.
@נעזר1000 כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:
אין לי עניין לסדר את זה אלא רק לעזור ל @מישהו12 להבין מה הבעיה.
נכון, רק רציתי לראות אם זה באמת נכון, אבל
@נעזר1000 כתב בבירור | אתר BuyMeCoffee:
אני לא שולט על האיזור האישי,
יש לי קהילה שמנהלת לי את ההגדרות. -
@r0l0gin ואני העלנו דפי BuyMeCoffee כדי שיהיה אפשר לתרום לנו\לקנות פיתוחים שלנו דרכם.
הדף שלו
https://buymeacoffee.com/r0l0gin
הדף שלי
https://buymeacoffee.com/ashiveredרבים התלוננו שהם לא מצליחים לתרום\לקנות, ונראה שיש בעיה באתר.
נטפרי אומרים שהם לא מזהים בעיות, אבל בפועל מבדיקות שלי זה נראה שכן קשור אליהם - אך אולי רק בחלק מהספקים.כרגע לי ולעוד מישהו יש בעיות עם 019.
אשמח שמי שיש לו בעיות, והוא בנטפרי, שיגיד, ובאיזה ספק הוא.
וכן אם יש מישהו בנטפרי שאין לו בעיות@מישהו12 אכן אני ב 019 וכל הזמן זה נתקע

-
@r0l0gin ואני העלנו דפי BuyMeCoffee כדי שיהיה אפשר לתרום לנו\לקנות פיתוחים שלנו דרכם.
הדף שלו
https://buymeacoffee.com/r0l0gin
הדף שלי
https://buymeacoffee.com/ashiveredרבים התלוננו שהם לא מצליחים לתרום\לקנות, ונראה שיש בעיה באתר.
נטפרי אומרים שהם לא מזהים בעיות, אבל בפועל מבדיקות שלי זה נראה שכן קשור אליהם - אך אולי רק בחלק מהספקים.כרגע לי ולעוד מישהו יש בעיות עם 019.
אשמח שמי שיש לו בעיות, והוא בנטפרי, שיגיד, ובאיזה ספק הוא.
וכן אם יש מישהו בנטפרי שאין לו בעיות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות