עזרה בנושא של רום וצריבה
-
@מוטי-ברנד יש לך מה להוסיף
?@איציק-דייטש הרום הצליח?
-
@איציק-דייטש הרום הצליח?
-
@אבא-לו לא, אני צריך רום לsm-g130e
@איציק-דייטש ומה בינתיים זה עובד או תקוע?
-
@איציק-דייטש ומה בינתיים זה עובד או תקוע?
-
@אבא-לו השארתי את זה במצב הורדה, להוציא את זה?
@איציק-דייטש אתה יכול להוציא את זה .זה לא יקרה כלום
-
@איציק-דייטש אתה יכול להוציא את זה .זה לא יקרה כלום
-
@אבא-לו הוצאתי אותו והוא כותב לי fireware upgrade encountered an issue. please select recovery mode in kies & try again מה אני אמור לעשות במצב כזה?
@איציק-דייטש הוא אומר לך ככה
שדרוג הקושחה נתקל בבעיה. אנא בחר במצב שחזור ב- kies ונסה שוב
זה בגלל שצרבת גירסא לא נכונה.פשוט כשיהיה לך גירסא נכונה
אז תכניס את זה למצב הורדה ותצרוב מחדש -
@איציק-דייטש הוא אומר לך ככה
שדרוג הקושחה נתקל בבעיה. אנא בחר במצב שחזור ב- kies ונסה שוב
זה בגלל שצרבת גירסא לא נכונה.פשוט כשיהיה לך גירסא נכונה
אז תכניס את זה למצב הורדה ותצרוב מחדש -
@אבא-לו מאיפה יהיה לי גרסה מתאימה?
@איציק-דייטש תבקש מהפורום
-
@אבא-לו מאיפה יהיה לי גרסה מתאימה?
-
@איציק-דייטש תנסה את זה
אני מקווה שהסים יעבוד לך על זה -
@איציק-דייטש תנסה את זה
אני מקווה שהסים יעבוד לך על זה@yos אמר בעזרה בנושא של רום וצריבה:
@איציק-דייטש תנסה את זה
אני מקווה שהסים יעבוד לך על זהמקסימום אפשר תיקון תעודה אחרי זה? לא?
-
@yos אמר בעזרה בנושא של רום וצריבה:
@איציק-דייטש תנסה את זה
אני מקווה שהסים יעבוד לך על זהמקסימום אפשר תיקון תעודה אחרי זה? לא?
-
@מוטי-ברנד יכול ליהיות אני לא יודע
זה השלב השני
אולי הסים יתמוך -
@yos כי ביאנג היה פה מישהו שצרב גירסה לN בטעות וזה לא קלט את הסים ונראה לי שבתיקון תעודה זה הסתדר
-
@מוטי-ברנד נכון.
אני לא רוצה להגיד סתם
לכן אמרתי לו לבדוק
העניין הוא שהגירסה לא מאזור ישראל לכן אני לא בטוח אם יתמוך לו -
@מוטי-ברנד נכון.
אני לא רוצה להגיד סתם
לכן אמרתי לו לבדוק
העניין הוא שהגירסה לא מאזור ישראל לכן אני לא בטוח אם יתמוך לו -
@yos ו @אבא-לו @מוטי-ברנד תבדקו פה תגידו לי מה מתאים לי
-
בסוף מצאתי משהו, אבל הבעיה שהוא לא עשה לי כלום לא מחק אלא הגדיל לעשות והחזיר לי את כל הדברים שהיה לי פעם אפליקציות וכו'
-
בסוף מצאתי משהו, אבל הבעיה שהוא לא עשה לי כלום לא מחק אלא הגדיל לעשות והחזיר לי את כל הדברים שהיה לי פעם אפליקציות וכו'
@איציק-דייטש נכון הוא מחזיר לך את כל האפליקציות שאותם אתה יכול למחוק אם רוט
ועכשיו זה אמור להיות יותר מהיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות