עזרה בנושא של רום וצריבה
-
@איציק-דייטש יופי עכשיו תתקין ריקברי
@מוטי-ברנד איך? ומה זה?
-
@מוטי-ברנד איך? ומה זה?
@איציק-דייטש אם התוכנה אודין. יש הדרכה איך להתקין רוט שמה מפורט לך הכל
-
@איציק-דייטש אם התוכנה אודין. יש הדרכה איך להתקין רוט שמה מפורט לך הכל
@מוטי-ברנד אין שם הסבר להקין רוט עם אודין
-
@מוטי-ברנד אין שם הסבר להקין רוט עם אודין
-
@איציק-דייטש תוריד את זה תצרוב עם אודין (תטען את הקובץ בap)
-
@yos הקובץ הזה זה ל g130h ויש לי g130e זה משנה?
-
@איציק-דייטש כן.
אל תצרוב
בעבר אמרת לי את הדגם הזה -
@yos כבר הצלחתי להיכנס לריקוברי ועשיתי התקנה על הרוט ואני לא מוצא את זה בקבצים
-
@איציק-דייטש יש לך אפליקציה שנקראת supersu אם כן יש לך רוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות