עזרה בנושא של רום וצריבה
-
@מוטי-ברנד לא צריך לעשות רום עוד פעם?
@איציק-דייטש לא רק רוט
-
@איציק-דייטש לא רק רוט
@מוטי-ברנד כשאני לוחץ וליום מקש הבית וכיבוי עולה לי התפריט הבא
- reboot system now
- apply update from adb
- wipe data/factory reset
- wipe cache partition
- apply update from external storage
- apply update from cache
איפה אני אמור ללחוץ?
-
@מוטי-ברנד כשאני לוחץ וליום מקש הבית וכיבוי עולה לי התפריט הבא
- reboot system now
- apply update from adb
- wipe data/factory reset
- wipe cache partition
- apply update from external storage
- apply update from cache
איפה אני אמור ללחוץ?
@איציק-דייטש נראה לי שאתה צריך ללחוץ בווליום למעלה
-
@איציק-דייטש נראה לי שאתה צריך ללחוץ בווליום למעלה
@מוטי-ברנד זה מה שעשיתי וזה התפריט שעלה לי

-
@מוטי-ברנד זה מה שעשיתי וזה התפריט שעלה לי

@איציק-דייטש יופי עכשיו תתקין ריקברי
-
@איציק-דייטש יופי עכשיו תתקין ריקברי
@מוטי-ברנד איך? ומה זה?
-
@מוטי-ברנד איך? ומה זה?
@איציק-דייטש אם התוכנה אודין. יש הדרכה איך להתקין רוט שמה מפורט לך הכל
-
@איציק-דייטש אם התוכנה אודין. יש הדרכה איך להתקין רוט שמה מפורט לך הכל
@מוטי-ברנד אין שם הסבר להקין רוט עם אודין
-
@מוטי-ברנד אין שם הסבר להקין רוט עם אודין
-
@איציק-דייטש תוריד את זה תצרוב עם אודין (תטען את הקובץ בap)
-
@yos הקובץ הזה זה ל g130h ויש לי g130e זה משנה?
-
@איציק-דייטש כן.
אל תצרוב
בעבר אמרת לי את הדגם הזה -
@yos כבר הצלחתי להיכנס לריקוברי ועשיתי התקנה על הרוט ואני לא מוצא את זה בקבצים
-
@איציק-דייטש יש לך אפליקציה שנקראת supersu אם כן יש לך רוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות