בירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225
-
אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4
@yose כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:
אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4
מופיע 4g
אמור להיות לכולם
מה שמשמעותי זה volte וזה אמור להיות פעיל בהגדרות מופיע במסך
זה עבד תקופה קצרה והפסיק לעבוד -
@yose כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:
אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4
מופיע 4g
אמור להיות לכולם
מה שמשמעותי זה volte וזה אמור להיות פעיל בהגדרות מופיע במסך
זה עבד תקופה קצרה והפסיק לעבוד -
@א-ר כוונתך שמופיע G4 אחרי שאני משנה או גם לפני? לי זה היה ונשאר האות E ופניתי שוב לסלקום ווידאתי שהפעילו לי את הדור 4
@yose כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:
אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4
בהגדרות הפלאפון שלך על דור 4?
@א-ר כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:
מה שמשמעותי זה volte וזה אמור להיות פעיל בהגדרות מופיע במסך
זה עבד תקופה קצרה והפסיק לעבודאני התקשרתי לשירות לקוחות ועכשיו עובד לי דור 4 עם volte חלק.
-
@yose כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:
אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4
בהגדרות הפלאפון שלך על דור 4?
@א-ר כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:
מה שמשמעותי זה volte וזה אמור להיות פעיל בהגדרות מופיע במסך
זה עבד תקופה קצרה והפסיק לעבודאני התקשרתי לשירות לקוחות ועכשיו עובד לי דור 4 עם volte חלק.
-
אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4
@yose זה היה לי גם והחלפתי סים לדור 4 [אצלך הספיק להפעיל מרחוק משום מה] ועדיין בכל מקום שזה ירד לדור 3 זה לא עלה לדור 4 גם כשהיה קליטה לזה. ומצאתי לזה פתרון להיכנס לקישוריות/ סוג רשת/ ולבחור באופציה של דור 2 בלבד או דור 2/3 בלבד, לתת לו כמה שניות לעכל ואח"כ להחזיר למצב 2/3/4/ והוא קולט דור 4
אמנם הייתי צריך לעשות זאת כל נפילה לדור 3
באמת זה פתרון זמני וזה לא מסביר את התופעה.
נ.ב. במקרה שלך יכול להיות שאין באזורך קליטה לדור4.
עברתי עכשיו להוט מובייל ונפתרו כל הבעיות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות